RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har RiksTV kundeservice ? Over en time i telefonkø uten å få snakke med noen. Svarer heller ikke på chat. Ligg unna
Får med beskjed i ettertid at dekoder ikke er kompatibel med mobilt bredbånd. Ingen kompensasjon for manglende kanaler.
To forsøk på telefonkontakt idag ble oppgitt etter 2x 1 time venting på svar.
En ren tragedie hele greien. Denne boksen virker noen ganger men feiler alt for mye. Lyd er dårlig, signal er elendig,
Veldig fornøyd med Riks TV, og den nye smart boks 3. Alt fungerer bedre enn forventet.
Byttet ut en ny samsung tv som var 11 mdn med en helt ny samsung. 2021 modell. Samme dårlige kvaliteten på bildene. Nrk1 feks se ut som om det var bilder fra gammel VHS. Fikk sjokk når jeg besøkte naboen. Han har kanal digital. Men dere bryr dere katta i det så lenge pengene kommer inn?
Hjelper lite å restarte mottaker. Obs noe galt har skjedd kommer altfor ofte
Elendig alt sammen, aldri mere. Masse hakking og tv-boksen er så treig at jeg tror jeg lever på70-tallet. Anbefaler absolutt ingen denne smerten jeg har gått gjennom! Ikke faen altså, Fyfaen for noe dritt!
Dårlig kundeservice, uhøflige medarbeidere, helt utrolig at man kan ikke si opp en abonnement i 2021, det er helt sykt.
Har hatt riks tv i litt over et år. Bare problemer med opptak og underholdningsarkivt. uprofesjonell operatører fra L1 til L2 og teknikere jeg har vært i kontakt med.Blitt lovet 2 appell tv som kompensasjon i tlf samtale. dagen etter er det bare 1 appell tv. Masse rott fra deres side. Det er vel ikke kundene i Norges land som skal lide av at leverandør av smart boks 3 går konkurs og at teknikere på riks tv ikke klarer og løse problemer. Det er bare trist at en så stor aktør i Norge opptrer som mot kunder. saken går til Forbrukerrådet innen kort tid
Stort sett er kanalene jeg betaler for på plass. Innimellom mangler noen. Men å søke frem en film el serie klurer det seg til el stopper helt opp minst 90% av gangene. Fjernkontrollen er omstendlig og forvirrende! Svært irriterende og utillfredsstillende! Ikke bra for hjemmelykken! Styr unna!!
Så lenge antenna er korrekt innstilt og signalene fra senderen er ok, er stabiliteten veldig god! Har lite problemer med lagging, bortsett fra noen ganger ved streaming, det kan skyldes internettforbindelsen (25 Mb), men som regel går det bra å streame til f.eks. 2 PC-er samtidig som jeg streamer til en smartboks og/eller smart-TV, så RiksTV krever ikke høy båndbredde til streaming.. Utvalg i programarkiv er bra, og funksjonen start fra begynnelsen fungerer fint. Rikspakken inneholder det meste, bl.a. Viasport+, 1, 2 og 3, TV2 Sport 1 og 2 og Eurosport Norge og 1. Har noen andre leverandører tilsvarende til samme pris? Tv2 Sport Premium kan kjøpes i tillegg, men det er jo like dyrt som hos alternative abonnementer. Jeg bruker nå 3 av de 4 TV-ene som følger med abonnementet, og ser ofte TV på nett og mobilapp i tillegg. Alt fungerer fint. Det som er negativt er underholdningsportalen som er uoversiktlig og ikke alltid logisk. Og den er alt for spesialtilpasset til HBO. Dessuten har det vært problemer med dekoderne. Smartboks II fryser av og til, og det kan neppe skyldes internetthastigheten. Det kan tydeligvis ikke kundesupport gjøre noe med, selv om de kommer med sine vennlige standard råd om power off/on og fabrikkinnstillinger Har ikke prøvd den nye Smartboks III, mulig den er bedre. Ellers har jeg bare positive opplevelser med kundeservice, om det gjelder faktura, bytte av programkort/dekodere eller andre ting. Jeg bytter nå til fiber og Altibox, det er kun fordi jeg ikke kan basere meg på SDSL over Telenors kobbernett lenger. Jeg har vurdert å fortsette med RiksTV på internett fra Altibox, evt. Telenor Mobilt Bredbånd, men introduksjonstpakka på internett/TV jeg fikk fra Altibox var gunstig prismessing, og trumfer de andre alternativene. Derfor sier jeg nå sier opp RiksTV, med litt tungt hjerte.
Det heter seg hos RiksTV at du kan si opp abonnementet når du vil, selvfølgelig etter avtaletiden.. Det de ikke snakker så høyt om er at det er oppsigelsestid, så de kan suge mere penger ut av kundene! Forøvrig helt elendig kundeservice hvor de ikke prøver å hjelpe men bare jatter med kundene..
egentlig kjempedyktige Kundebehandlere, det skal dem ha!, Dem tar ikke nei som ett svar å gir seg ikke før dem har pratet deg trillrundt eller så lei at du bare samtykker til en ( som du finner ut etterpå når du tenker deg om! ) horribel lang bindingstid og prisen som dem får til å høres så kjempebra ut er egentlig skyhøy å mange tusener kroner i løpet av 1 år! Anbefaler heller å kjøpe en chromcast å last ned apper med fornuftige priser ( som finnes flere veldige gode av ) å cast over til TVen din, bedre utvalg til en mye rimeligere penge samt som du kan pause eller si opp/stanse AKKURAT når det passer deg!
Her skal du være pinelig nøyaktig ved oppsigelse. Aponenentet ble sakt opp 7 des i mitt hode er inneværende mnd + 2 mnd inneværende mnd er des 2 mnd er januar og februar. Binningen gikk ut 28/2. Saken er den det skule være sakt opp i nov for at det skule være sakt opp 28/2. I mitt ikke advokat hode så er det inneværende +3 mnd Og i tillegg så var den skriftlige oppsigelsenikke registrert så nå mente de at abonementet en stund at abonementet skuke løpe til 31/3. Syns dette var mye rot og lite ydmykhet. og kundebehandler føler jeg var enda mer uhøflig en meg
Brukbar på dag, signal 46%. På kveld er skjerm svart pga under 6% i signal