RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Får aldri svar med kundeservice!! Dårlig bilde kvalitet på fotball og andre idrett, både gjennom nett og antenne
De har uhørt lang oppsigelsestid. Inneværende måned pluss to måneder. Det er kun RiksTV og Viasat som har så lang oppsigelsestid. I tillegg har vi ikke fått noe beskjed om å returnere dekoder etter at vi sa opp. Leste om en sak her der dekoder ikke var returnert og kunden måtte betale ekstra abonnement på grunn av dette. Jeg ringte RiksTV å spurte om vi måtte returnere noe av utstyret, og jo da, den ene dekoderen måtte returneres… dette hadde vi ikke fått noe beskjed om så jeg er glad jeg ringte for å sjekke. Det er flere uker siden vi sa opp, men har heldigvis nå tid til å få den returnert før oppsigelsesfristen går ut. De gambler på at utstyr ikke blir returnert slik at de kan fakturere ekstra utover oppsigelsestiden
Det er håpløst og nå dere på tlf , samtalen blir brutt etter 20 min. Og her sitter vi med tv noen ganger og andre ganger helt svart i lengre tid. Dette skal vi betale for 😡😡😡 dere må virkelig skjerpe dere. Vi kommer til og bytte selskap , helt klart
De bløffer og vill ha betalt for ting jeg ikke har bestilt. Veldig dårlig kundeservice der man får skylla for alle feil som de har gjort!
Bilde og lyd er ikkje synkronisert i det heile. Dessuten veldig dårleg bildekvalitet, sjølv med 300/300 mbs Internett.
De nye Smartboksene viser seg og være veldig upålitelige. Først som sist, jeg har to like bokser de og de oppførere seg likt! 1.Hvorfor mister boksen av og til Wifi oppsettet? Alt må tastes inn på nytt. Skjer aldri med en mobil. 2. Hvorfor stopper et opptak plutselig med fryst bilde når det står at det er mye i igjen av den innspilte opptaket på HDen. 3. Hvorfor virker ikke Underholdningportalen. Noen ganger kommer man inn uten problemer, men som regel bare svart skjerm. (WiFi signalet er bra. ingen problemer med mobil eller PC.) 4.Til sist, ja jeg har utført "feilretting" i hh til Rikstv som ALLTID består i og ta strømmen og fabrikkinnstille. Og noen ganger fikser det et problem, men med all respekt, man kan i drive med dette flere ganger i uken for og få Smartboksene til og fungere. DETTE ER FOR DÅRLIG!
En selger ringte og skulle tilby tv mye billigere enn det vi hadde, pluss at vi skulle få apple tv til alle tvene vi hadde i huset. Altså 3 apple tv. Noen dager senere kom alt i posten og vi installerte det. Det ble kveld og alle i familien tok på tvene. Problemet ble åpenbart når det kun går an å spille av TV-kanaler på 2 «devices» samtidig. Så hvorfor fikk vi da 3 stk når ingen kan brukes samtidig? Heldigvis var det angrerett og vi byttet tilbake til canal digital hvor alle i familien kan se på tv på på tv og mobiler, pc, og hva man måtte bruke SAMTIDIG.
Det er ikkje alle tv leverandører som leverer app til Android tv, det gjer faktisk RiksTV. Eg har vore kunde hjå RiksTV i mange år, for 10 år sidan var det litt dårlegare dekodarar. I dag er det mykje betre. Har brukt RiksTV også på Apple tv veldig stabilt. Servicen er god hjå dei, men oppsigelsestiden kunne vore mykje kortare.
Dette er det beste produktet på markedet. Helt klart billigst!!! Bare en app som lastes ned og det er det, og best av alt ikke noe multiromskostnad. Det har jeg betalt hos Canal Digital i lange tider....
Software på dekodere oppdateres sjelden med dårlig kvalitet. Apper og software er på tvers av enheter, om det er på Apple tv, dekoder eller app mangelfull. Mangler mulighet for å stille inn og lage egne kanalister.
Dekoderen funker ikke. Hjelpeservicen var ubrukelig og spydig. Jeg sier opp
Fornøyd både med programvare og support. Ønsker å kunne minimere kanalvalg til bedre pris, da vi ikke har behov for alle kanalene. Synes RiksTV fungerer bra på hytten også, og det har vært avgjørende for valg av leverandør.
Den såkalte oppgraderingen med ny layout gjør bruk ufattelig mye mer tungvint. Og av alle ting var det tilgang til NRK-kanalene som var gjemt mest mulig bort. Rot!
Har prøvd og ringe kundebehandling ang. En feil på regning. Ble sittende i over 30 min, og måtte bare gi opp😬😬. Er det mulig og bli så dårlig? Hilsen en riktig oppgitt kunde.
Dårlig signalkvalitet, får ikke inn nrk kanalene med flere, faller ut i lange perioder, umulig å følge med. Dette skjer som oftest om kvelden…… Ved kontakt med RiksTV , må man binde seg for 1 år hvis de skal sende en «reparatør». Begrunner signalproblemene på atmosfæriske forstyrrelser……. Har brukt RiksTV i 14 år, men nå vurderer vi en annen leverandør.
Disse smartboksene fungerer ikke optimalt. Det endte med kun korttidsleie, og det ser ut til å fungere bra. Når det gjelder dekning er det faktisk null dekning store deler av Norge. Så jeg lurer litt på hvordan de har lagt opp sitt dekningskart. På tide dere i riktv tar ett løft å sørger for at folket får dekning der det er store områder som ikke har dekning. Norge er mer enn bare byer og andre tettsteder. Tror dere vil få mye bedre anmeldelser og flere kunder om dere får oppdatert dekning. Eks i Kvænangen er det meste hvit, altså null dekning.