RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sitter på vent i 20 min for å spørre om noe på faktura. Nå legger jeg på.. Det skal ikke ta så lang tid for å få snakket med noen..
Styr unna rikstv viss du skal ha det i bobil funger ikke. vi har fricamping på fjellet og forskj steder ellers i Norge men hver gang må vi kontakt rikstv og de sier er ikke signaler dere dere er eller så sier de flytt bobilen eller antenne hva slags svar er dette nå vi betaler for og få inn tv kanaler
Det er for dyrt å oppgradere når man først har blitt kunde. Nye kunder kan være heldige, men de flår sine egne kunder.
Ikkje mulig å avbestille. Ingen tar telefon, ingen ringer opp, ingen mailadresse. Elendig dekning rundt i Norge
Helt umulig å få snakket med kundeservice på telefon. Ventet på svar over en time. Da ga jeg opp.
De var behjelpelig med alt med oppsett og det fungerer-
Totalt umulig og nå de pr telefon. Og chatbot hjelper ingenting. Går ikke ann og være kunde i et sånt firma.