RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har så og si ikke noe positivt å si om rikstv spesielt når jeg skulle si opp abbonementet. Denne tilbakemeldingen gjelder flere tilfeller og kontakt både på web og telefon. Har aldri tidligere blitt så provosert av en kundeservice som ikke er opptatt av å beholde kunder eller bidra til at de som sier opp ett abbonement likevel kan sitte igjen med en liten grad av en positiv opplevelse. Det som er viktig for rikstv er tydeligvis en firkantet holdning og kun vise til kontrakter og ikke på noen grad være ydmyke og se helheten og det faktum at de selv kan ha gjort feil.
Har sittet lenge i telefon, og er nr1 i køen, men kommer ikke lengre. Prøvde chat, men der er jeg nr7, og gidder ikke å bruke mer tid. Så når jeg leser alle de dårlige karakterene, så velger jeg heller noen andre leverandører.
Dårlige signaler fra dekoder. Veldig lang tid for å komme igjennom på telefon. Dårlig chatte funksjon.
Har byttet dekodere flere ganger (PVR opptakere). De hakker og må restartes jevnlig, det å gå tilbake for å se noe er ofte problematisk, kontrollen er en stor vits. Alt i alt ville jeg satt '0' i skalaen om den hadde vært der! Etter flere bytter av (gammel type PVR) pga diverse problemer forsøkte jeg å få de til å sende den nyeste, men neida - det skulle de ha betalt for. Så - hold dere langt unna dette selskapet hvis mulig.
Godt tv signal i byane :) Ekstremt dårleg kundebehandling!!! Og dårlegt signal om ein ikkje bur i ein by!!!
Brukbare tv stasjoner enkel betjening, men ofte oppdatering under seing.
Dårlig dekoder, dårlig dekning, dårlig kundeservice. Nesten umulig å bli kvitt uten å betale seg ut. Arrogante kundebehandlere.