RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kontaktet Rikstv pr. telefon. Etter å ha ventet på svar i 1 time og 27 minutt la jeg på røret, Forsøkte å få hjelp via Chat Roboten, som ikke skjønte hva jeg snakket om. Fikk deretter kontakt med en som leverte klart svar på spm.1,men totalt ubrukelig svar på spm 2. Neste person forsvant før jeg fikk skrevet spørsmål. Er dette det man kaller totalt ubrukelig service. Dette selskapet er det bare å komme seg fortest mulig unna.
Total ubrukelig kundeservice som ikke tar tlf. eller heller ikke ringer opp. Deres chatfunksjon virker bare en gang innimellom...og de på chat har null innsikt i fakturaer etc.
Helt umulig å få kontakt med😡dette kan de få ha for min del totalt ubrukelig
Håpløs bildekvalitet. Forsøkt alle innstillinger til ingen nytte. Bør være intuitive og automatisk bildeinnstillinger. Dette blir for komplisert og utrulig irriterende.
Lett tilgjenglig, men for mye surr? Faller ofte ut med enkeltkanaler??? tilhører et sameie og lurer på nabo og tv, påvirkes jeg av nabo sine valg, bare en vegg imellom fra tv til tv???
dårlig hjelp fra kundeservice. viser dårlig bistand. Ikke behjelpelig. forstår ikke hvorfor jeg fremdeles betaler abonement på noe som funker så dårlig
Har nå venta i over en time for og snakke med kundeservice og enda ikke kommet igjennom dette er ikke holdbart