RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håpløs bildekvalitet. Forsøkt alle innstillinger til ingen nytte. Bør være intuitive og automatisk bildeinnstillinger. Dette blir for komplisert og utrulig irriterende.
Lett tilgjenglig, men for mye surr? Faller ofte ut med enkeltkanaler??? tilhører et sameie og lurer på nabo og tv, påvirkes jeg av nabo sine valg, bare en vegg imellom fra tv til tv???
dårlig hjelp fra kundeservice. viser dårlig bistand. Ikke behjelpelig. forstår ikke hvorfor jeg fremdeles betaler abonement på noe som funker så dårlig
Har nå venta i over en time for og snakke med kundeservice og enda ikke kommet igjennom dette er ikke holdbart
Bruker 1.5 timer på å komme igjenom til kunde service!!elendig service,styr klar
Alt for høy pris nå , så derfor ønsker å undersøke etter lavere priser
Dårligere tv-tilbud for hver måned MEN; dyrere og dyrere for hver måned....:-(