RiksTV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nesten umulig å kontakte på telefon, må vente i over en time på svar!
Raskt stigende priser, begrenset kanalutvalg/pakka
Selve programpakkene fungerer tålig greit,men bredbåndsleverandøren NGT leverer ikke tilstreklig kapasitet på nettet.
Alt bra, men for mye reklame gjør at skjermtitting tar alt for lang tid.
Jeg bor i et sameie der vi betaler kr. 380.- pr. måned for TV/bredbånd. Det er ok. I september i 2023 avtalte jeg RiksPakken med kr. 200.- pr. måned. Nå koster den kr. 350.-. 75% økning. Er det lov?
Gikk fra telenor t-we i frustrasjon. Lite visste jeg ...helt elendig produkt og kundebehandling. Styr for guds skyld unna. Har vært kunde i en knapp måned og ingenting har funket så langt,ei heller har noen klart å gjøre noe med det. Og selvfølgelig bindingstid,så stuck med noe som ikke virker og må da abonnere på apper i tillegg for å se tv.
Min erfaring er at det tar ***** lang tid å få hjelp pr. telefon, og hvis man velger 'tilbake-ringing' (tast 1) så tar det evigheter før noen ringer deg opp igjen. Konklusjon er DÅRLIG SERVICE for kundene!!