Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Konkurransedyktig på pris. Oversiktilig nettside og produkter.
Man tror at hos Agva skal betale billig strøm, men når du får faktura fikk jeg en ubehagelig overraskelse, prisen var dobbel i det jeg egentlig har brukt, ringte tilbake og det sa "Greit vi skal ordne det" og du skal få avtalegiro med riktig beløp å betale, siden denne gangen, (siden to uker har ikke fått noen faktura.) Ringte i dag (30/8) Og de har ikke skrevet den ny faktura, merkelig.
Hei Roberto, Dette er helt sikkert i orden om du har fått beskjed om det. Bare send oss en epost på [email protected] så vil du få en bekreftelse. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
I starten syntes jeg at Agva ga meg en meget god strømavtale og jeg fikk fornuftige regninger fra Agva. Jeg betalte strøm til Agva 26.07.16 og den 19.08.16 ble jeg lokket over til ny strømleverandør. Nå kom SJOKKET! En regning på 1836,98 kr var avskjedsgaven Agva sendte meg! Da er det vanskelig å forstå: Billig strøm og STOR kundetilfredshet?
Hei Oddvar, Ta kontakt med oss, så kan vi se om det er noe feil. Det enkleste er å bruke epost [email protected] Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Agva Kraft var et rimelig og greit tilbud da jeg kjøpte ny leilighet. Imidlertid var jeg uoppmerksom på at avtalen ble til Flyt og prisen straks ble høyere. Nå har jeg byttet til Spot, og vil se om jeg er fornøyd.
Veldig bra kundeservice. Ringte og hadde alt for høy regning, dette fikset de.
- Bra kundeservice. - Lurt å sette seg inn i avtalen. - Billig "grønn" strøm.
Fungerer greit men man må hele tiden følge med selv for å sjekke at en har Agva sin billigste avtale.
Hei Sigrun, Takk for hyggelig tilbakemelding! Pass på at du har avtalegiro og efaktura. Det gjør det enklere for både deg og oss, og dermed kan vi holde veldig lave priser. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Min opplevelse av Agva er helt ok. Det er enkelt å få snakke med noen på telefonen. Det er ikke bestandig så lett å finne det "beste" tilbudet fra dere, kunne gjerne vært en prisoversikt på siden uten at man må "klikke" seg inn på hvert enkelt produkt.
Får begynne med å ta selvkritikk. Fikk ikke på plass e-faktura. Men regningen kom greit i posten og var ikke nok oppmerksom på dette før strømmen plutselig kostet 49 øre kwh. De hadde ført meg over på ny avtale uten varsel. Min egen feil, men en sur opplevelse av å betale unødig dyr strøm.
Jeg benyttet meg av introduksjonstilbud med gratis strøm i en måned. Etter noen måneder oppdaget jeg at jeg plutselig hadde fått et nytt abonnement med mye høyere pris. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk forklart at det hadde skjedd siden jeg ikke hadde tegnet avtalegiro ihht kriteriene for dette abonnementet. Så feilen var jo min egen skyld, men skiftet skjedde helt uten noe varsel om dette. Jeg ba om å få endret min avtale til en med mye bedre pris, og dette rettet kundeservice opp med en gang og krediterte fakturaen med den dyre avtalen. Så alt i alt: Meget bra service og pris, men en må følge med selv også!
Info på hjemmeside må leses nøye - spesielt avtalevilkår som også ikke er så lett å finne fram. Blir satt over til dyr avtale om ikke du følger med i timen! Kundeservice bruker ekstremt lang tid på å svare. (om de i hele tatt gjør det)
Hei Arne, Det er helt nødvendig for oss at vilkårene om avtalegiro/efaktura er oppfylt for å kunne holde så lave priser. Derfor opplyser vi om dette på bestillingssiden, og ikke bare i vilkårene. Dersom noen likevel ikke tegner avtalegiro/efaktura vil vi understreke at det ikke er noen bindingstid på avtalen. Du kan derfor når som helst bytte over til online-avtale når det nødvendige er ordnet i nettbanken, og vi hjelper gjerne til med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg liker at vi nå får faktura pr mnd. Det gjør det lettere å følge med på forbruket. Jeg er også veldig fornøyd med prisen:-)
Hei Kristina, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Hyggelige og behjelpelige kundeservicemedarbeidere!
Hei Line, Takk for hyggelig tilbakemelding, vi skal gjøre vårt beste for at du fortsatt blir fornøyd med å være kunde hos oss! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Vanskelig å ringe.. Tommel ned for 815 nummer. Ellers ok.
(-) Ved inngåelse av avtale har jeg nå i ettertid fått vite at jeg burde hatt opprettet efaktura og avtalegiro. Da jeg feilet (siden faktura kom i ferien..) Blev jeg uten varsling overflyttet til Agva flyt. (+) I dag tok jeg kontakt med dere og dette blev forklart, samt jeg fikk veiledning til at bytte avtale.
Hei Tor, Vi takker for dine tilbakemeldinger, både når det gjelder plusser og minuser! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
God pris og leveranse. Kundeservice er løsningorientert. Litt lang responstid på e-post.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding og god helg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice