Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God service og billig, og hyggelig folk på kundekontakten.
Hei Steinar, Veldig hyggelig at du virker fornøyd på alle områder, sånt gir inspirasjon til videre satsning! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bra; Oversiktlig og forutsigbart med hyggelig kundeservice og løsningsorientert profil. Løpende forbruk med historikk for siste tre mnd/samme tid sist år for sammenligning. Gode egne erfaringer så langt.
Hei Arild, Veldig fint at du er fornøyd med både pris og service, det er sånn vi ønsker at det skal være! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk en hyggelig samtale med en på kundeservice i dag. God service og kunden i sentrum.
Hei Camilla, Så fint at du er fornøyd. Da kan vi snart ta helg med et stort smil! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Tok litt tid å komme gjennom til kundeservice og måtte ringe flere ganger. Ble også lovet å bli ringt tilbake men det skjedde ikke. Når jeg først fikk tak i noen gikk det veldig bra og kjempegod hjelp. Flink kundebehandler.
Hei Geir, Beklager om det har vært litt ventetid. Et tips er å bruke ring tilbake-funksjonen, da slipper du å sitte i telefonen og vente og det er vi som betaler for telefonsamtalen. Ellers veldig hyggelig at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ak kunne vert tydeligere med DIV informasjon. Vart feks flytta frå spot til flyt tariff uten å bli kontakta.
Problemer med å forstå produktet, fikk variabel online når jeg skulle ha spot. Ringte support og hun damen var fantastisk og hjalp meg slik at alt ble riktig. Synd jeg ikke har navnet hennes for hun fortjener ros.
Dere har et 8-sifret tlf. nr som vi kan treffe dere på, det er bra!
Rask og ryddig kunderservice etter feilfakturering.
Litt lite info på Internettsidene. Billig strøm. Bør markere tydelig at en både må ha efaktura og avtalegiro hos dere. Det holder ikke med bare det ene..
Jeg ble mottatt med glimrende kundebehandling på en telefonsamtale i dag. Kundebehandler forklarte årsaken til mitt problem og kom med en løsning som ble mere fordelaktig enn avtalen jeg i utgangspunktet hadde.
Hei Øystein, Veldig hyggelig at du er fornøyd med ditt møte med kundeservice. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt ved en senere anledning! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk faktura som er byttet fra variabel til flytende utenom å bli informert. Ringte opp kundeservice og fikk forklaring at jeg hadde ikke avtalegiro. Jeg fikk flyttet tilbake til variabel med at jeg skal tegne avtalegiro. Alt var veldig rask.
Svarer fort og får svar og hjelp fort. Kundeservice vennlig og effektiv.
Relativt greit å få telefonkontakt med Agva. De ønsker alltid å ringe tilbake, det skjer raskt, så OK. Hadde noe kommunikasjon med dem ifm. kjøp av strøm til bedrift. Det var ikke bra. Som privatperson er jeg fornøyd.
Spotavtalen jeg har er bra. Jeg har spot online, men fikk siste faktura omgjort til Agva Flyt, dette var ikke det jeg hadde bestilt. Jeg ringte dere å traff en hyggelig kar. Han fortalte at det var på grunn av at jeg ikke hadde inngått E-faktura avtale med dere. Det blir nå gjort så alt er OK.
Agva har vist seg å være meget hjelpsom med å løse de problemene som lett kan oppstå når en melder seg inn i et nytt selskap.
Hei Per K, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer! Med vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Fikk en sjokkregning pga av at jeg ikke har opprettet avtalegiro.