Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Spotpris kampanje.. billigst av alle og lett at få. Etter en måned overføres du til annen avtale uten annen varsel en det som var i kontrakten din, «det med småt» som du sikkert ikke leste. Denne avtale har en gjennomsnitt pris, ikke en reel dagspris som du tror. I tilleg kommer der påslag, miljøavgift og «andre» tilleg som er regionsbasert (?!). Du tenkte at det ble så her: 50 øre/kWh (dagspris på Nordpool) + 8,9 øre/kWh påslag. Altså 59 øre/kWh, That’s it. Hvis 1000 kWh i september så koster dette 590 kr. totalt. Men her kommer regningen: 91 øre/kWh! Halla! 910 kr., en merutgift på 320 kr. På et år er det lett 4000 kr. ekstra! Boom! Fjordkraft (eks.): 50 øre/kWh + 6,9 øre/kWh + 39 kr/mnd.. (1000 kWh = 570) + 39 = 609 kr. De er grei med klager, regninger, kundesiden og de er transparente. Dette var bryllupet som alle bestevenner og familie advarede meg imot.
Pris på Spot i August er fra LOS 65,84 øre /KWt med påslag, fra dere var prisen i samme tidsrom 80,74. Det er jo lureri. Jeg ringte inn den 24/9-18 og ba om en forklaring på prisforskjellen, det ente med at kundebehandleren ble meget sint da hun ikke kunne finne en forklaring, hun bare brøt sammen med meg. Jeg skiftet til et mer seriøst selskap, forbrukerne hos dere burde følge fakturaen nøyere, jeg er meget skuffet over deres forretningsmoral.
Byttet til Agva 11 september, for meg selv og min svigerdatter. Jeg mottok bekreftelse på mail ang strømbyttet, men det gjorde IKKE hun. I dag, 10 dager senere, så ringte jeg kundeservice for å sjekke om de hadde registrert henne også. Fikk snakke med ei sur dame på kundeservice for å etterlyse mailen som bekreftet bytte. Det var tydeligvis ett ork for dama å sjekke opp, men hun gjorde det etter hun fikk opplysningene hun trengte. Hun sa de hadde sendt mail, og jeg svarte at det ikke var mottatt noe mail, og at det var derfor jeg ringte. Mailen er iallefall sendt fikk jeg til svar. Ikke noe tilbud om hun skulle sende den på nytt, for den mailen var sendt.... Ferdig med det... Dette resulterte i at jeg i dag har sendt 2 stk angreskjemaer, på mitt strømbytte, og min svigerdatter's strømbytte. Dårlig kundebehandling av kundeservice førte til tap av 2 nye strømabbonenter, 4 dager før Agva skulle begynne å levere strøm til oss. Dårlig kundeservice FØR dere i det hele tatt har begynt å levere strøm, det må være ett dårlig sjakktrekk eller?
Billig lokkepris på fast strøm, bytter så automatisk til markedes høyeste spotpris. Sender så regning med forhåndsbetaling hvor de dobler estimert forbruk i forhold til tidligere. Overøser nettavisene med artikler som ser ut som redaksjonelle artikler, som er ren reklame. Hvorfor advarer ikke nøytrale(?) strømanmeldere om denne svindelen, og fortsetter med å liste Agva på topp som billigste avtale? Trodde ikke det eksisterte den type svindel blant strømleverandører, og sjekket derfor ikke så nøye som vanlig før jeg gikk på limpinnen.
Manglende ordrebekreftelse eller annen bekreftelse bortsett ifra det som fremkom på siden etter bestilling på nett. Hadde forventet å få betingelser, ordrebekreftelse samt angrerettsskjema på mail etter bestilling. Visste ikke at bestillingen faktisk var gått igjennom før jeg plutselig fikk en telefon fra Fjordkraft om hva de måtte gjøre for å få meg tilbake som kunde. -men jeg valgte Agva uansett siden jeg har vært missfornøyd med Fjordkrafts kundeservice.
Bra så langt. God oppfølging og igangsetting. Hadde vært kjekt om de kunne fanget opp at jeg har hytte også😊😂
Savner mine sider, og vil gjerne se forbruket mitt til enhver tid, og prisen
Takk for nyttig innspill. Vi minner om at du når som helst er velkommen til å kontakte vår kundeservice om det er noen data du trenger i tillegg til at forbruk og pris selvfølgelig er tydelig spesifisert i fakturaen.