Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Skulle liksom være billigst. Fått regninger på totalt 6000,- på 2 måneder!!! Ikke svarer de på kundeservice, ikke svarer de på mail. Man kan ikke logge inn for å se sitt forbruk, og man får heller ikke no mail med oversikt over forbruk! STYYYYR UNNA!!!
- Lang ventetid på mail. - Lokkepriser - Ingen min side - Virker uerfarne i bransjen
Hvorfor får et slikt firma lov til å levere strøm? Dette er en svindel. Som andre har påpekt dukker det opp prisavtaler som er veldig billige, men i løpet av kort tid blir prisen mangedobla uten varsel. Samtidig dukker det opp et nytt prisprodukt med ny superpris. På nettsida står det at prisen kan endres med en ukes varsel på nettsida - kunden varsles ikke. Når det tar 14 dager å bytte til ny leverandør er du garantert å tape penger. Prisen var i mitt tilfelle 6,5 øre den 25. Oktober, - 2 dager etter var den 46,4 øre og den dyreste av samtlige variabel avtaler. Dette oppdaga jeg først 10. november, men i og med at bytte av leverandør først kunne tre i kraft 14 dager seinere måtte jeg slite med denne prisen i en måned! Det er for jævlig for å si det på godt norsk!!!
Ble kunde av agva tidlig desember. Har mottatt første faktura. Forhåndsfaktura til 01.03.2017. Pris 0,68 kWh! Har ikke tenkt å bruke tid på å forhandle. Har sagt opp avtalen. Burde være noe for FBI.
I starten (om sommeren) slo jeg til på et tilbud som var så bra at jeg ikke kunne motstå det. Forutsetning var efaktura og avtalegiro (noe som virket greit nok). Prisen økte jevnt og trutt som i seg selv ikke var noen overraskelse, men nå er prisen 63 øre pr kWt samtidig som de har 20 forskjellige tilbud ute til halve prisen. Dvs at de lokker inn kunder for å doble det ganske kjapt. Iflg kalkulatorer kommer de alltid opp i toppen på priskalkulatorer, men disse setter de kjapt opp prisen på + de har en felle for de som umiddelbart ikke får registert seg med efaktura og avtalegiro (ikke at jeg gikk i den, men det hele er ganske suspekt). Når jeg har registrert efaktura og avtalegiro så skal de ikke plutselig doble prisen for meg samtidig som de har over 10 andre strømavtaler til halve prisen. Dette er å lure kundene sine. Det verste er at jeg anbefalte selskapet til over et titalls venner og familie og hjalp dem med å bytte (via nett). Føler meg som en dust nå og skal gi samtlige beskjed om lureriet slik at de også får byttet seg vekk.
Agva endrer vilkår uten å informere kunden. Ubetalte regninger går til inkasso uten at kunden mottar purring. Det er vanskelig å oppnå kontakt med kundeservice.
Tenkte at jeg skulle se hva som finnes der ute, og Agva kraft kom ut på topp. Er ikke fornøyd med faktureringsrutinene deres i det hele tatt, de fakturerer deg 2 måneder i forveien. Føles bare unødvendig og suspekt for min del. Byttet tilbake til Gudbrandsdal Energi.