Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Agva Kraft skriver her på siden til en kunde for et par dager siden: "Vi er så og si alltid blant de aller billigste på offisielle prismålinger. Det er imidlertid betinget av at du tegner avtalegiro/efaktura". Nei vet du hva? Dette er bare tull og det vet dere veldig godt. Jeg tegnet avtalen "Agva spot valgfri" i November, som da hadde et negativt påslag på -8, 5 øre. Fulgte med på dette en stund, men, så glemte jeg det en uke eller 2. Da fant jeg plutselig at denne avtalen var forandret til å få et påslag på + 8, 90??? Altså en prisforhøyelse på.... 12, 4 øre. Man skal ikke være store matematikeren for å regne ut at dette blir enormt mye i prosent. Nå har de flyttet Agva spot intro opp for å være øverst på strompris. No Med et negativt påslag på -3, 50 øre. (Så lenge det varer og til man får x antall kunder til å gå på limpinnen) Dette er en evig rundans for å få kunder til å bite på kroken for så å flytte en ny lokkeavtale opp. Mens andre kunder som ikke følger med, betaler langt mer enn om de hadde hatt seriøse selskaper. Så ikke kom å snakk om avtalegiro/efaktura. Fra i dag er jeg tilbake hos en seriøs leverandør med påslag, langt under det jeg hadde hos Agva.
Rein svindel! Elendig kundeservice, setter deg over på en dyrere avtale enn man har bestilt selv ved opprettelse av e-faktura og avtalegiro. Beregn over 1 måneds svartid på mail. Du har ingen egen side med oversikt over forbruk eller for administrering av abonnement. Styr på alle måte unna denne leverandøren.
Lokker med meget gode priser for så og skru prisen opp i taket. De skylder på at man må inn og sjekke DIN SIDE regelmessing for og få med seg at de skrur opp prisen. De skor seg på at det tar lang tid og bytte strømleverandør så de skrur prisen ytterligere opp et enormt hakk før man rekker og bytte. Rein svindel.
Lureri alt sammen. Setter opp prisen så fort du er kunde hos dem. Ikke la deg lure. Styr unna!!! Dårlig kundeservice også.
Veldig dårlig kundebehandling! En avtale når man signerer, en annen to dager seinere.
Avtalene er så like at det var behov for flere telefoner med kundeservice før jeg fikk lirket ut hva som ville være mest fordelaktig for meg. Det føles i ettertid som om dette faktisk var med hensikt. Jeg angrer på at jeg ga Agva en sjanse, de er slett ikke billige på noen måte når man ser bort fra lokketilbudene. Om Agva kan bli bedre? Ja de kan neppe bli stort værre!
Hei William, Vi er så og si alltid blant de aller billigste på offisielle prismålinger. Det er imidlertid betinget av at du tegner avtalegiro/efaktura. Vi beklager om du har hatt en dårlig opplevelse og vil forsøke å gjøre en bedre jobb om du kommer tilbake som kunde. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Ved henvendelse til firmaet gir de alltid tilbakemeldinger. Og følger godt opp ting som er uavklart. Hadde en del problemer i begynnelsen, men nå har alt dratt seg til. Derfor er det svært viktig for oss forbrukere å gi korrekte opplysninger med en gang. Husk alltid å opprette e-faktura godkjennelse og autogiro. Gjør man ikke det så blir det problemer. Dette må gjøres i din bank.
Hei John, Takk for hyggelige og nyttige tilbakemeldinger! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice