Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å få kontakt og svarer ikke på henvendelser. Bestilt fastpris vårkampanje men ingen svar. Styr unna !!!
Agva krever 59 kr i gebyr for eFaktura, til tross for at informasjonen på nettsidene deres sier at man kan velge eFaktura dersom man ønsker et gebyrfritt alternativ til papirfaktura. Kundeservice besvarer ikke spørsmål om hvorfor informasjonen på nettsidene ikke stemmer med det de faktisk fakturerer, men ber kun om at man sier opp eFaktura i nettbanken for å få faktura på epost i stedet. Jeg har aldri hørt om et firma som tar betalt for eFaktura før. Agva skylder på høy kost for å sende eFaktura, men det koster dem ca. 1 krone å sende ut dette, så dette er åpenbart en ren inntektskilde.
Har hatt spot 12 nå i ett år av kampanjeperioden. Deretter går det over til vanlig spot og da blir det dyrere. Kunne vært automatisk kommunisert i en e-post el.l.
Veldig bra pris og holder det de lovet. Så langt er det meget bra
Prøvde å få en fastprisavtale, men systemet deres virket ikke, skrev en mail om ønsket bytte men mailen godtok dem ikke.
Jeg bestilte strøm til 97 øre, men Agva bekrefter ikke avtalen. Selv om alt er gjort skriftlig fra min side, mener de nå at jeg har bestilt strøm til 149 øre. Dette selv om datoen kan dokumenteres. Jeg har sendt gjentatte e-poster og hatt telefonsamtale med dem. Dette er et useriøst selskap som av en merkelig grunn ikke gir kundene produktet de bestiller som de selv annonserer.
Når du har avtale med Agva , får du i tillegg også en faktura fra Glitre , da de er nettleverandør , og det er meget tungvint å betale 2 fakturaer i måneden for strømleveranser , så om jeg hadde hatt hele pakken i Glitre , tror jeg sluttregningen hadde blitt den samme på bare 1 faktura.