Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en avtale i 16 dager, men ble fakturert 1100kr uten giro! Gikk rett til inkassovarsel. Fikk heldigvis stoppet inkassokravet før det gikk for langt. De trakk faktisk giroen med en gang vi klagde, så det var jo bra.
Selskapet forskuddsfakturerer med større forbruk enn det som du har brukt tidligere i henhold til din statistikk. Til tross for at jeg har penger til gode hos Agva fakturerer de meg for kraft. Ren svindel. I tillegg svarer de ikke på mail som jeg sender og klager på faktura og å få tak i de på telefon er helt umulig. Som sagt: STAY AWAY!
Ikke noe svar på e-post, ikke noe service-tlf'.nr på fakturaen. Merkelig og uforståelig fakturering av strømforbruk før avtalen ble inngått. Uforståelig forklaring. Inkassotrussel. De har sendt meg en regning som de burde frafalle pga. uryddig og utydelige forhold, men nå betaler jeg før inkasso og avslutter forholdet. Det som var bra var at kundeservice ringte meg opp igjen da jeg ringte på det eneste nr. på gule sider som er et 815-nr (betal-nr)
Begynte som en billig strømavtale - gikk over til å bli forferdelig dyrt. Utrolig provoserende selskap. Anbefaler alle til å styre unna.
Har de aller beste erfaringer med Agva. Svarer raskt på henvendelser og bekrefter alltid avtalen pr. mail når jeg ønsker det.
Ligger bra vedrørende priser. Kan bli bedre på kommunikasjon. Er/var kunde i Telinet.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du blir fornøyd med kommunikasjonen i fremtiden. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Hold dere unna, jeg har det på svart og hvitt 28 øre per kilowatt, betalte alle regningene ved forfallsdatoene og etter 6 måneder de vibs og vabs de forandret på prisen uten varsel på den dyreste pris, og inkasso selskapet er like sleip. Fra gang til gang bruker de nesten en måned til å svare som sagt hold dere unna.
Hei Soroush, Etter hva jeg forstår har du tegnet en avtale som hadde krav om avtalegiro/efaktura, noe det skal ha blitt tydelig informert om. Årsaken til dette kravet er at kostnadene må holdes på et minimum for å kunne tilby så lave priser. Dersom du mener å ikke ha fått denne infoen, ber jeg deg ta kontakt med kundeservice på nytt. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice