Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg opprettet en kampanjeavtale i august 2018 hvor jeg fikk en bra pris i 3mnd og deretter skulle gå over på Fastsum. Jeg ringte inn dagen etter jeg hadde opprettet avtalen siden det ikke var oppgitt noen pris for fastsum, og fikk beskjed om at den hadde vært uendret i flere år så den kom til å være den samme. Etter at det har gått 3mnd fikk jeg en skyhøy faktura. Ringte inn å spurte hva som har skjedd, og de sa at de hadde droppet fastsumavtalen og at jeg gikk på en vanlig variabel avtale nå. Uten at jeg har fått noe som helst varsel eller blitt informert om dette. Totalt useriøst! Det var ikke noe beklagelser eller annen form for løsningsorientering fra kundeservice heller. Det virker som om dette er en erfaring som går igjen her, så hadde jeg vært Agva hadde jeg tatt noen grep.
Skulle gjerne hatt " min side". Fint og kunne endre abonnement og evt ha oversikt over forbruk.
Hei, Da kan jeg glede deg med at vi etter ønsker fra kundene endelig har fått minside på plass!
Har ikke vart kunde så lenge, men de ganger jeg vært i kontakt med Agva Kraft kundeservice har jeg alltid fått hjelp raskt og på en profesjonell måte så jeg føler meg mer sikker i mitt valg nå i etterkant.
Agva Kraft er den billigste og enkleste leverandør du har behov for på levering av strøm. Jeg har hele tiden vært svært fornøyd.
Hei Jan, Det var veldig hyggelig å høre! Enkelhet og pris er det viktigste for oss ved siden av miljø.
Veldig fornøyd med bytte av strømleverandør. De leverer på alle måter!
Hei Anna, Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Ta kontakt om vi kan hjelpe med noe. Hilsen Agva Kundeservice
God salgsprosess, enkel onboarding, og riktig mengde oppfølging. Alt i alt en meget god opplevelse. Og så er det kjekt å vite at kraften er "grønn". Det som kan fremstå som litt uklart er hvordan de faste kostnadene er dekket inn/fordelt over året. Men alt i alt, veldig bra!
Hei Michaels, Veldig hyggelig at du er fornøyd men enkelhet og kommunikasjon. At du i tillegg vektlegger det grønne setter vi stor pris på. Vi er et av få strømselskap som utelukkende selger fornybar strøm gjennom systemet for opprinnelsesgarantier. Dette gjør at strømprodusenter stimuleres til å gå over til bedre produksjonsformer. Siden vi er en del av det europeiske systemet er dette noe som bare blir viktigere og viktigere! Ha en strålende dag! Agva Kraft Kundeservice
Jeg satt opp avtale med Agva Kraft, mottok avtalen noen dager seinere, alt så fint ut, ga dem fullmakt i nettbanken min. Etter to måneder uten regning ringte jeg dem og de kunne fortelle meg at min nettleie-leverandør hadde nektet dem å levere strøm og at de derfor ikke var min stømleverandør. (Jeg har derfor fått levert strøm av leveringsplikt i to måneder - som jo er svindyrt.) De påstår å ha sendt meg informasjon om dette og at avtalen derfor ikke er gyldig. Når jeg etterspør denne dokumentasjonen per. telefon legger de faktisk PÅ røret. Nettleie-leverandøren min sier at 1) de har ikke avvist Agva Kraft i å levere strøm hos meg, 2) de har aldri mottatt noen innmelding om meg fra Agva Kraft, og 3) de har ikke hjemmel til å nekte noen i å levere meg strøm. Etterspør dokumentasjon på denne "avvisningen" per. mail og får et selvskrevet ExCel-regneark med to linjer på tilbake, hvor det står den datoen jeg har skrevet i min første mail, og deretter "avvist". De kaller det dokumentasjon - forfalskning er hva det er. Alt er dokumentert og sendt kopier av til min nettleie-leverandør, og saken er også klaget inn til Forbrukerrådet og Elklagenemda. Da de hele tiden har har fullmakt i min nettbank kommer jeg til å politianmelde dem for svindelforsøk.