Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kraftleverandør som skaper konkurranse i markedet og evner å levere / tilby gode strømavtaler.
Agva fant ikke igjen bestillingen. Noe kluss i korrespondansen. Medførte til at jeg fikk en stiv regning fra nettlevetandør fordi de måtte levere nødkraft. Heldigvis fikk jeg meget god hjelp av kundebehandler Filip ved to anledninger. Synd det er så personavhengig hjelpen du kan få.
Agva har antrukket mye mer enn forbruket var, allikevel sendte dem inkassovarsel. Fakturaene virker feilaktig med forhøye beløp/forbruk. Eposter blir ikke besvart. Veldig dårlig og skuffende.
Bestilte strøm til 8øre pr kwt. En uke etter jeg hadde blitt kunde ble prisen endret til 49øre pr. kwt. Dette er dårlig kundebehandling. Advarer andre om å kjøpe strøm fra dette firma.
Er svært fornøyd med min strømavtale med Agva kraft, Agva fast online. Har vært i kontakt med kundeservice et par ganger og har fått god hjelp og oppfølging.
Hadde blitt skiftet fra Spot til Flyt uten at jeg ønsket det. Hadde misforstått hvordan man skulle ordne avtalegiro og efaktura, men dette ble ordnet fort opp i med en kjapp telefon, og jeg ble satt over igjen til Spot abonnementet. God, kjapp, klar og hyggelig service som gjorde at vi fikk misforståelsen ut av verden fort!
Bra priser å flotte avtaler. Ønsker at de skal eie nettet og ikke Hafslund.
Hei Saman, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd! Når det gjelder nettet, så er det faktisk ting som skjer i nærmeste fremtid. Statnett jobber med å lansere den såkalte elhuben. Dette innebærer at alle målertall innrapporteres til et sentralt register som kraftleverandøren vil ha tilgang til. Du kan lese mer om dette på ww.elhub.no Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice