Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke kunde hos dem lenger, er kunde hos et annet kraftselskap, men Agva Kraft fortsetter å fakturer meg allikevel .
Har en god del penger til gode etter jeg sa opp abbo. Når jeg ringer og etterlyser penger, får jeg beskjed om at de ikke har penger. Jeg vil få pengene, men de vet ikke når. Forfall på denne tilbakebetalingen var starten på januar. Nå er vi i mars; ingen penger. Det er og nesten umulig å komme gjennom til kundeservice, vet ikke hvor mange timer og ganger jeg satt i telefonkø for å få svar. Jeg håper gjengen som sitter på kundeservice får en god bonus når alt (forhåpentligvis) er i orden, de må få mange frustrerte telefoner hver dag!
Jeg har tilgode kr 7650,56. Har ringt utallige ganger og purret opp tilbakebetaling. Alle på kundeservice har fått beskjed om at de ikke kan sette telefoner om purringer videre til faktura avd. Dermed sier de jeg skal gi videre beskjed, og ingenting skjer. Nyeste beskjed er at det snart blir betalt x 3. Hva skjer? Hvorfor ikke fortelle kundene den reelle sannhet, da vil vi være mer positive til dere. For alle kan feile å få likviditets problemer. Bare fortell meg at tilbakebetalingen blir 3 mnd. forsinket og jeg vil godta det????
Etter 1 år bare gode erfaringer. Ikke noe tull med endring av avtaler og uforventede tull og unødvendige kostneder.
9900 i regning for desember, en ny regning på 2800 i månedsskiftet og 9900 igjen nå. Vanvittig. Styr langt unna.
Jeg har ca 10000 kr tilgode som skulle ha blitt tilbakebetalt. Jeg har snakket med kundeservice på telefon flere ganger og fikk beskjed at de skal tilbakebetale pengene med en gang. Men har gått over 6 uker siden og pengene er fremdeles ikke tilbakebetalt. Jeg å ha også sendt mail som står fremdeles ubesvart.
De skylder meg 10000 kr som forfalt 20.12.2022 etter at jeg sa opp avtale med dem. Har purret flere ganger. Ingen betaling kommer