Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endrer inngåtte avtaler på kort varsel, useriøse og lite kundevennlige. Inngår avtaler (fastpris) uten å sjekke tidligere kundeforhold , Agva kraft har full mulighet til å sjekke at kunden er kvalifisert for tilbudet men kommer 2mnd senere og endrer avtalen de selv har godtatt skriftelig på mail. Regner med at dette skyldes høye priser i markedet akkurat nå. Dette vil de definitivt miste mange kunder på.
Sier opp inngått faststrømavtale etter tre mnd. Sette da kunden opp på en dyr spottprisavtale. Hevder at det bare bare for nye kunder. Ikke for kunder som hadde strømavtale der for over fire og et halvt år siden. De sier opp avtalen påfolk som aldri har vært kunder der også. SÅ SKYGG UNNA denne kraftlevrandøren. SVINDEL SELSKAP
Det er veldig dårlig at vi som kunder blir lurt trilrundt og må betale uansett,vi finner oss i mye rart men det hjelper ikke og klage, det er jo ingen som bryr seg.
Tegnet gunstig 6 måneders fastprisavtale med oppstart 05.08.2021 som Agva Kraft nå vil oppheve 01.11.2021 ut i fra denne mailen jeg fikk for 4 dager siden: "Vedrørende din avtale. I en rutinegjennomgang etter siste fakturering, ser vi at du står på en avtale som kun kan benyttes av nye kunder. Du har tidligere vært kunde og møter derfor ikke de kriteria. Du blir derfor bli flyttet til en gunstig spotavtale. Kampanjeavtalen du feilaktig fikk oppstart på vil vi la stå frem til 01.11.21 og du vil ikke bli etter fakturert for differansen. (Du vil heller ikke bli belastet bruddgebyr) Her er vilkårene for din nye avtale: Spotpris (timespris) Påslag 3 øre Månedsgebyr 0.- Årsgebyr 0.- Ingen bindingstid Gebyr ved valg av papirfaktura kr 59.-" Ja, jeg har vært kunde (2 ganger tidliger, med andre avtaler) og når jeg avsluttet sist gang fikk jeg denne mailen: "Har du skiftet strømleverandør? Vi har fått melding om at du bytter strømleverandør, men ønsker gjerne å beholde deg som kunde hos oss. Kan vi få deg til å ombestemme deg? Jeg setter stor pris på lojale kunder og vil derfor gi deg en lojalitetsrabatt på kr 250.- på neste faktura." Det de her holder på med er som flere kunder i disse dager opplever ren SVINDEL og et resultat av at Agva Kraft ser at de taper penger på de inngåtte gunstige Fastpris avtalene. Oppfordrer alle som har opplevd det samme om å advare og varsle andre ved å legge kommentarer her, samt å klage inn sakene til Forbrukerrådet og Elklagenemda. Vi MÅ få en slutt på dette!!
styr unna agva kraft de holder ikke avtaler som er inngått avtalen var på 69 øre i 12 månder fikkmelding at annsatte hadde gått ut over sine fullmakter summen ble spottpris avtale
Løgnere og svindlere Gikk med på 12 mnd fast pris hos de og nå etter 3mnd er de en epost at jeg har vært kunde hos de og de kommer til å sette meg på spotpris avtale pga oppfyller ikke kriterier Om dette hadde stemt, så burde det sagt noe som helst om dette 3mnd siden da jeg gikk på denne avtalen. Nå har dette kostet meg sjansen til å heller fått meg fastpris for 80øre kWh hos Ishavskraft der jeg har vært kunde siden jeg flyttet inn i min nye bolig januar 2020. Styr unna eller i det minste passe på disse som en hauk at de ikke bytter avtalen din i det skjulte Useriøst selskap
Dette selskapet bryter bindende fastpris avtaler dersom de taper for mye på sjansespillet. De hadde neppe godtatt det samme fra kunden. Forbrukerrådet er også skeptisk til de, grunnet ekstremt mange henvendelser siste år.