Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ny faktura der avtalen var gått fra Agva Variabel Online til Agva Flyt uten at vi hadde fått beskjed om det! Fikk beskjed at grunnen til dette var at vi ikke hadde lagt inn Efaktura. Avtalegiro hadde vi lagt inn. Er kanskje fler med samme erfaring om dette? Ikke så bra service dette! - Men dem skulle rette dette opp.
Har hatt to perioder m 3. mnd. fastprisavtale. Opprettet avtalegiro og efaktura med en gang og har ikke fått noen overraskelser bare billig strøm.
Fikk feil faktura, men den ble endret uten problem. Vet selvfølgelig ikke hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde reagert. Den hyggelige damen på kundeservise gav informasjon uten oppfordring og var til MEGET stor hjelp. Hurra for kompetente folk.
Jeg ringte inn til dere og fikk god hjelp og forklaring på at fakturaen jeg hadde fått var feil. Det ble ordnet opp med en gang :) Det jeg baserer svarene mine på i denne undersøkelsen er erfaringer foreløpig, blir det store forandringer i prisen pr. kW bytter jeg leverandør.
Hei Tove, Hyggelig at du er fornøyd! Vi skal fortsette å ha konkurransedyktige priser. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Veldig imøtekommende og løsningsorientert brukerservice.
Sånt er inspirerende å høre, Ha en strålende dag! Kundeservice, Agva Kraft
Byttet avtale uten og si ifra som var over dobbelt så dyr..
Hei Siri, Antagelig har du ikke tegnet avtalegiro/efaktura. Det er veldig fort gjort, bare ring eller mail oss så hjelper vi raskt med dette om det er vanskelig å se i nettbanken.
Prisnivå er fornuftig og hjelpen er god (rettet fort opp feil faktura)
Takk for hyggelig tilbakemelding! Kundeservice, Agva Kraft AS