Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fortsetter å fakturere meg det dyre flyt abonnementet, selv om jeg har endret til Spot Online. Det var heller ikke uten problem da jeg endret til Spot Online. Fikk da plutselig opp regning med strøm på en adresse jeg ikke kjente til..
Bra at det er billig. Dårlig at får å ha det billigste så må man bytte avtaler hele tiden og følge med på endringer hver dag. Kundeservicen er bra, men er veldig trege på å svare på mail.
So far so good, men har bare hatt de som leverandør en kort stund.
Prisen som trakk meg til Agva. Første telefonsamtale med de var preget av mye bakgrunnstøy hos kundeservice. Svar på mail til kundeservice besvarte bare spørsmålene delvis. Siste samtale var veldig god kvalitet på og hyggelig og behjelpelig kundeservice.
Synes det er litt dumt å betale strøm forskuddsvis, og at det ikke kommer samlet faktura fra BKK og Agva.
Alt bra, men skulle gjerne hatt et varsel når priser endres.
Behjelpelig, ryddig og ordner til det beste for kunden.