Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har sjeldent kom igjennom når jeg har ringt selv til kundetelefon. Men etter å lagt igjen nr. og bedt om oppringing så får jeg telefon innen 1 time. Dette synes jeg er en grei løsning men der er mulig noen ønsker svar relativt raskt. Alltid hyggelig og imøtekommende personell. Og veldig løsningsorientert. Gode priser og enkle fakturer som er lett å forstå. Alt i alt er vi veldig fornøyd, og vil nok anbefale dere til andre. Jeg vil også nevne at det var på anbefaling av naboer at vi valgte dere.
Hei Christofer, Så lang ventetid skal det selvfølgelig ikke være, så jeg beklager at du har uflaks. Men vi kan absolutt bli bedre på svartid og jobber med det. Hyggelig å høre at du ellers er fornøyd! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Bestilte en tilsynelatende god avtale. Men etter noen dager hadde de endret vilkårene og satt opp prisen med 5x gangen. STYR LANGT UNNA!
Fikk tilbud på spot + kun elsertifikat som koster ca 1 øre. Da jeg fikk regninga kom det på 8,9 påslag. Samme som FBI på NRK rapporterte om Aldri kjøpt så dyr strøm før. Er ikke kunde lenger.
Hei Tom, Vi beklager at du oppfatter det sånn. Vi har hatt kampanjetilbud på avtalen din i en lengre periode og den var dessverre over da du ble kunde. Til info har vi nå fått bedre varslingsrutiner og håper resten av bransjen følger etter på dette. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Lokketilbud! Betaler mye mer to måneder senere enn ved avtaleinngåelsen. Dårlig at det ikke varsles ved prisforandring. Lett å bestille via nettsidene.
Hei Marit, Standarden i strømmarkedet har vært å varsle prisendringer på nettsiden og strømpris.no. Vi har nå begynt med direktevarsling og håper du blir fornøyd me det. Det er riktig at vi har svært gode kampanjetilbud og vi prøver også å være rimelige når abonnementet går inn i en normalfase. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Selskapet ser billig ut, men du flyttes over på dyre avtaler uten varsel og ender opp med kjempedyr strøm grunnet vilkår som er dårlig kommunisert. Verste og dyreste avtalen jeg noensinne har hatt. Selskapet burde skifte navn til snusk. Incorporative. Ren svindel.
Byttet fra kronglete forskuddsfakturering til vanlig etterskuddsfaktura.
Hei Kevin, Det er forskjellig hva ulike kunder ønsker, så vi prøver å tilby noe for enhver smak. Fint du fant noe som passer bra for deg! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Siden jeg ikke opprettet både e-faktura og avtalegiro (som det stod i avtalen) Byttet Agva avtalen min over til en dyrere en. Det gjorde de etter at de to første fakturaene var betalt (så det var uproblematisk frem til det), og uten å informere meg om at jeg måtte opprette avtalegiro og uten å informere meg om at de hadde byttet avtalen min. Det oppdaget jeg to måneder etterpå! Vedrørende estimert strømbruk ved forskuddsbetaling så estimerte de et langt høyere gjennomsnitt enn vi noensinne har hatt.
Hei Andrea, Vi er nøye på å opplyse om dette kravet ved avtaleinngåelse, det kan du se på våre produktsider. Grunnen er rett og slett den at vi sparer mye penger på automatisk fakturering og dermed kan gi lavere priser. Men du kan når som helst tegne efaktura/avtalegiro, så kan vi flytte deg tilbake til den billige avtalen. Ta gjerne kontakt, så hjelper vi deg med dette. Vennlig hilsen Agva Kraft As Kundeservice