Bærum Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høy pris, ingen tilgang til minside og kundeservice. Jeg vil gjerne bytte før det blir sent.
Jeg har aldri brydd meg om hvilket selskap jeg har brukt fram til jeg forsøkte Bærum. Forferdelig på absolutt alle måter! Dårlig kundeservice og skyhøye prise på tross av gode lovnader.
Opplever det samme som folk beskriver her. Tenk å utnytte i disse harde tiden med enda høyere strømpriser. helt sinnsykt! bare det at de kaller seg strømstøtte.no sier jo litt. Jeg søkte om å få hjelp til strøm under disse tidene, strømstøtte kjører en super utspekulert måte for å godkjenne dette. Skjønner at folk får bank :Ø
Har samme erfaringer som dere andre. Fått et bruddgebyr på 10 000. Er det noen som har funnet en vei ut - referer gjerne til hva forbrukerrådet har gitt av tilbakemeldinger. Er det noen som har snakket med elklagenemda.? Jeg tar uansett saken videre og skal holde dere andre oppdatert på mine erfaringer
Jeg ble lurt. Selgeren solgte inn fastpris. Men så på fakturaen. Dobbelt så dyrt jeg betalte. Med 12måneders bindingstid. Med bruddegebyr på 2500kr som jeg ikke fikk beskjed. Dårlig strømleverandør. Håper dere slutter å love og lure kunder. Dårlig kundeservice. De er bare flinke til å lure folk, selge og love!!!!! STYR UNNA!!!!!
De ringer og sier at du kan bli gratis medlem i strømstøtte / Stromstotte.no og om de kan forhandle priser på vegne av deg. Så kommer de med tilbud som ikke opplyser pris, kun betingelser. Betingelsene er å si nei på 5 dager. Glemmer du av å takke nei er det et gebyr på NOK 5 000 for å komme ut av avtalen. Ufyselig måte å bedrive salg på. Dyr lærepenge om telefonsalg.
Ren svindel! styr llangt unna. Forbruker rådet next. De lurer deg innpå en dyr strømavtale med et stor bruddgebyr via bærum energi med høye bruddgebyr. Selger sa han skulle fikse opp å slette bruddgebyr noe som ikke skjedde, sent ny mail om det og fikk til svar at dette kunne de ikke gjøre noe med...