Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelig med trippelgarqnti når man blir syk. Synes appendiks er svært god pgså.
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Trippelgaranti/ strømforsikring kommer godt med når skaden skjer, så veldig bra at du er fornøyd med den. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
ikke tro ett ord på det telefonselgere fra fjordkraft sier, endte opp med dobbel strømregning. bestilte Agrol 70 forutsigbar, denne skulle ha 0 påslag og en ren spottpris avtale og sikringsdelen var gratis, endte opp med regning på over 100 000 kr ekstra på gårdsbruket. Ingen løsning fra Fjordkraft, de sendte det bare rett til Innkasso
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklagt for at du har hatt en slik opplevelse med oss, vi kan dessverre ikke se enkelt saker her, men at gjerne kontakt med oss om du vil vi skal se nærmere på saken din. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Bestilt avtale med talkmore strøm til overtagelsesdato. Får beskjed av megler om å komme ned og signere papirer for å få nøkkel v/overtagelse. Får ingen informasjon fra selger om at jeg da signerer for leilighet, og at Fjordkraft skal levere strømmen til denne. Får til gjengjeld en vesentlig dårligere avtale enn det Talkmore leverte, uten å bli informert om dette i forkant. Fikk også beskjed av Fjordkraft at de hadde oppsigelsestid på strømavtalen. Sleipt, svindel, useriøst.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som det er skrevet under strømavtale med oss under overtakelsesprotokollen. Kan ikke du ta kontakt med oss så vi får gå nærmere inn på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Uklare svar.Hyggelige kundebehandlere,men vanskelig å få forklaring på e-poster mottatt fra fjordkraft
Hei, takk for tilbakemeldingen. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt for å undersøke saken videre, men ta gjerne kontakte med oss på telefon eller via facebook så kan vi kontakte deg for å løse saken. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Elendig tjeneste og kundeservice. fikk ekstreme regninger etter de hadde satt oss over på en annen avtale uten godkjenning.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se kundeforhold eller saker via her, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Flyttet begge strømavtalene mine, enda eg gav utrykkelig beskjed om at eg ville berre flytte 1 avtale, da eg hadde veldig god avtale med gudbransdal energi. Etterpå er dei nesten umulig å komme i kontakt med og, 14 dager etterpå så er fortsatt feil avtale flyttet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. Anbefaler at du ringe oss så snart du kan om du ikke har fått svar på saken din. Det er raskt å komme igjennom til oss nå. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Det er dessverre mang omtaler i negativ retning her inne. Det tyder jo på at nye kunder ikke bryr seg om det som tidligere (som meg) og eksisterende kunder skriver. Jeg gjorde dessverre det samme selv. Jeg ble lovet et helt annet produkt enn det jeg fikk. Når jeg ved flere anledninger kontaktet kunderådgivere, ble jeg hver gang oppfordret til å beholde avtalen. Til slutt tok Fjordkraft kontakt og sa at de avsluttet avtalen, fordi de så at den nok ikke ble helt slik de hadde sett for seg. Jeg forstår at man kan gjøre feil og at et produkt ikke blir helt som forutsatt, men dette mener jeg dreier seg om uærlighet og villedning. At kundesenter gang på gang oppfordrer til å beholde avtale, helt frem til Fjordkraft selv avslutter den, vitner om hvilken hjelp kunderådgiverne er. Et selskap som opererer på denne måten håper jeg folk holder seg unna - jeg blir hvertfall aldri kunde der igjen! Steinar
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ettersom vi ikke kan se kundeforhold, avtaler eller din sak her, så kan vi ikke gå spesifikt inn på saken din. Anbefaler derfor at du tar kontakt med oss. Det siste året har det vært mye endringer i strømmarkedet noe som har gjort at en avtale vi anbefalte i fjor vår/sommer ikke er like gunstig i vinter. Det er derfor å anbefale at en kunde tar kontakt med oss flere ganger i året når markedet svinger så mye. Slik at vi raskt kan gjøre endringer på deg. Variable avtaler som endrer pris blir først varslet ut til kunder, her står det også informasjon om hvordan du kan sjekke avtalen din og evt endre. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Leverer strøm som alle andre strømselskaper, men oppleves som ekstremt pågående når man har valgt dem bort. Man føler seg presset i telefonen, og selger ble tydelig oppgitt og snurt når jeg takket nei til tilbudet hans.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager så meget for din opplevelse med oss, slik skal det så klart ikke være. Veldig bra du gir beskjed så vi kan ta det videre. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg fikk en regning i posten som jeg betalte da jeg trodde det var min. Når jeg senere fant ut at den ikke var til meg og at jeg hadde betalt noen andres reging ringte jeg til fjordkraft og ba dem om å få penger tilbake og de sa at jeg kunne få dette. jeg ventet en uke og hadde enda ikke fått penger tilbake så jeg ringte de opp igjen og da sa at de hadde betalt tilbake men ikke til meg. de betalte isdenfor tilbake til de som skulle ha betat regnigen i førsteomgag. Jeg har bevis på at jeg har betalt og ikke fått tilbake penger,men alikevel har jeg ikke fått penger tilbake. Hold deg unna dette selskapet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her inne. Håper saken din har løst seg, hvis ikke må du ta kontakt med oss så vi kan se enkelt saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Via sms varsel om høyere avgifter på fastpris og påslag 100% per kWh time
Hei! Takk for din tilbakemelding. Ved prisendringer sendes det varsling på min side og på valgt varslingsmetode (epost eller sms). Vi får ikke opp kundebilde eller din sak her inn, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se spesifikt på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
.Snakket med selger, men han nevnte ingenting om at de kun opererer med 1 mnd prisgaranti. Og jeg glemte helt å spørre. Det er jo min feil. Synes de kan informere om det. Svipp, så bytter vi strømleverandør igjen.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Selvom det ikke er prisgaranti i mer enn 1 mnd, så betyr det ikke at prisene endres etter 1 mnd. Vi følger fremdeles vanlige vilkår med at vi må informere 30 dager i forkant før en avtale endrer priser. Det er ikke normalt at en spotpris avtale endrer priser ofte, skulle det skje skal kunde informeres i god tid. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
Skrevet til dem mange ganger ang appen deres og ikke hørt noe fra dem, har ikke fungert på 1 mnd nå så må vel gå over til et annet selskap som man kan få hjelp til problemet.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se enkelt saker her, men anbefaler at du tar kontakt med oss igjen så vi får sjekket saken din. Vi jobber stadig med forbedringer av appen, men den skal så klart fungere i mellomtiden. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft.
God billig avtale for oss som er medlem av LOfavør, litt dumt med bare en mnd prisgaranti men ellers er det lett å følge med på forbruk og regninger
Hei! Takk for din tilbakemelding. Med LO favør spotpris så er du godt ivaretatt med gode priser. Kjekt å lese at du synes det er lett å følge med for forbruk og regninger. Ønsker deg en god dag videre. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Fra kr1.60 til 2.99 pr. Kw Fra 10 kr til 15 kr .......
Hei! Takk for din tilbakemelding. Stemmer at LO avtalen vår endret pris fra 1,6 øre/kWh i påslag til 2,99 øre/kWh og fastbeløpet økte med 5 kr. Dette er fremdeles en svært god avtale og den ligger konkurranse dyktig lavt i pris samtidig som du får alle fordeler både app og fordelsprogram uten ekstra kostnader. Ønsker deg en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Jeg bor i en ca. 75 kvm leilighet, alene og jeg er ikke engang der de fleste dagene og når jeg er hjemme ser jeg vanligvis på tv eller sover for det meste, siden jeg jobber nattevakter. Jeg dusjer hver dag, og lager middager for hel uke eller mer i forhånd. Vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin går kanskje en gang i uken. Lysene er kun på når jeg er i det respektive rommet og bare når jeg gjør noe (for eksempel når jeg ser på tv liker jeg å gjøre det i mørket). Den eneste konstante bruken er praktisk talt kjøleskapet, internett og 1 panelovn (som jeg også holder i en ganske lav temp.). På veldig kalde vinterdager bruker jeg en ekstra varmeovn til å varme opp hovedstuen, men jeg trenger egentlig ikke så mye, siden jeg trives i kulde. Så alt i alt tror jeg at jeg ikke bruker mye daglig, men jeg betalte mer enn en familie på 3, som bor i et dobbelt så stort hus. Jeg tror ikke det er noe mer jeg kan redusere for å få kostnadene til å gå ned! Og jeg føler at jeg har betalt for mye de siste månedene til å leve i et minimum, når familier som lyser opp huset sitt hver dag og bruker mer betalte bare litt over beløpet jeg var! Det som tippet meg til å bytte leverandør i dag, det var at jeg gikk inn i appen for å sjekke spotpris og jeg ser at bare 8 dager inn i mai, regningen min allerede er over 550,- … det er galskap, jeg var ikke hjemme engang, siden jeg jobbet 5 av disse 8 dagene.
Rimelig, trygt og forutsigbar avtale. Jeg er veldig fornøyd. Og har aldri følt meg lurt av Fjorkraft. Ble tilbudt en billigere avtale når tok kontakt på chat. Ingen bindingstid. Full oversikt i appen også.
Hei! Takk for din hyggelige tilbakemelding. Kjekt å lese at du er fornøyd med oss :) Er å anbefale at en tar kontakt med oss 1-2 ganger i året å sjekker om det er kommet en ny avtale, slik som du har gjort :D Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft