Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mer enn 45 min ventekø for å få tak i kundeservice er mer enn nok grunn for meg til å ikke anbefale dette useriøse selskapet til noen. Kanskje de er bra på strøm, men kundeservice er totalt fraværende. Når jeg først fikk tak i en person på kundeservice kunne de ikke hjelpe meg med å få aktivert et nytt sim kort. Så de sendte et nytt i posten til meg. Fikk det idag etter 1 uke. Når jeg da skulle aktivere det får jeg opp en ny feilmelding " en feil har oppstått under endring av sim kort - vennligst prøv igjen". Jeg orker ikke mer tull, så har byttet selskap til Chilli mobil. Alt annet må da være bedre enn dette.
Hei Ray og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg fikk fastprisavtale med betingelser på mail. 36 øre/kwt. Da jeg oppdaget at prisen hadde gått opp, fikk jeg beskjed om at prisgarantien bare gjaldt i utsatte perioder, oktober til mars. I oktober var det fortsatt 3 ganger dyrere enn pristak. Sendte de en mail, da jeg ikke kom igjennom på telefon. De skyldte da på selger. Kunne få 2000,- i rabatt, men det er jo bare en symbolsk sum i denne sammenhengen. Jeg unner ikke noen å måtte forholde seg til dette selskapet!
Hei Eirik og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Jeg har ikke noen spesiell dårlig erfaring med Fjordkraft, jeg syntes bare det aldri kommer noen tilbud derfra. Ellers ringer det jo noen nesten hver dag.
Hei Kari og takk for tilbakemeldingen din. Kan anbefale deg å melde deg på nyhetsbrevet slik at du får tilsendt alle kundefordeler hver måned. Om du ønsker å endre avtale er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice som gjerne tar en prat og finner en god avtale til deg. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Påslaget var det doble av avtalt. Bare bortforklaringer.
Hei Tom og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Umulige å få tak i på kundeservice. En times ventetid. Selger strøm nå på fastpris til over en krone kWh høyere enn andre. Bant meg til 6 mnd. Skal ut så fort det går. Verste selskap jeg har vært borti.
Hei Leif og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
De tar ikke telefonen spør du om tilbud får du en elendig avtale. Gikk fra den nå, å da kunne de ringe. Ellers tar de ikke telefonen eller svarer på brev.
Hei Eddie og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Oss i Fjordkraft.
Di har over en time ventetid på tlf. Di forteller ikke alt om en avtale. Di gjør det vanskelig å få di beste avtalene, når di hadde prismatch. Di holder ikke avtale hvis di ikke må.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er billig på starten for deg som ny kunde, etterhvert betaler du nesten 2 ganger dyrere enn marked prisen. prisen er på 160,94 øre/kW hos ander strømleverandører, jeg betalte 279,99 øre/kWh, hos Fjordkraft. nådd til å bytta til.....
Hei og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtalen og tjenester skal informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Forferdelige lure selgere prisen blir aldri så billig som den skal få deg til og tru. Skal ha betalt for alt og tar aeg mange 1000kr i betalt for og videresende bestillinger fra markedet deres
Hei Martin og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtale og tjenester informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ikkje kjem ein gjennom på tlf. Og ikkje virkar chatten, dette er elendig service
Hei Bjørn og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Det stemmer at vi har opplevd høy pågang i vinter månedene. Vi har gjort noen tiltak for å redusere ventetiden som nå er tilbake til normalen igjen. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har gjentatte ganger i oktober, november og nå januar ringt kundeservice. Ventet i opptil 63 minutter, da orker jeg ikke mer å legger på. Hjemmesiden gir ikke svar på mitt spørsmål. Hva med å tilby tilbakering? Hvis jeg fikk kontakt, så kanskje servicen ikke er så værst?
Hei Emko, Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på. Vi har dessverre vært i en situasjon i vinter hvor pågangen til vårt kundesenter har vært svært høy. Vi har gjort mange tiltak og har også dessverre i perioder blitt nødt til å fjerne tilbudet om tilbakering. Nå er situasjonen normalisert igjen og våre dyktige kunderådgivere er tilgjengelig for å hjelpe våre kunder på den aller beste måten. Igjen, takk for tilbakemelding og ønsker deg en fortsatt god uke. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
PowerSpot et ikke spotavtale. Den såkalte spotprisen ligger ca 20% over den egentlige spotprisen + påslag og månedskostnad. Må seff bytte raskt. Kan ikke betale kr 10 000,- for å spare 1000kr på en TV…
Hei Sigrid og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Kan forsikre deg om at Powerspot er en spotpris avtale. Hos oss er du alltid velkommen til å ta en prat med oss så finner vi sammen en god avtale som passer for deg. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble lurt inn i en ny strømprisavtale av en innpåsliten telefonselger. Ba om å få tilbudet på e-post for å kunne ta en skikkelig vurdering og ha muligheten for et informert valg. Fikk beskjed om at tilbudet var tidsbegrenset og kunne kun komme via SMS, og at jeg deretter måtte svare JA på sms. Når jeg derimot går inn for å benytte meg av angreretten, finner jeg ut at fjordkraft sin chat ikke fungerer, og etter 45 minutter på telefon til kundeservice måtte jeg gi opp.
Hei Anton og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at angrerett, bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har vært forutsigbar og fungert bra for meg som bruker
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at du er fornøyd. Husk å laste ned appen og benytte deg av fordelsprogrammet vårt om du ikke gjør det allerede! Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft
Ble lurt engang ser det ut som siden fant nylig ut at min strømm avtale er veldig dyr.. vet ikke om det er pga en kunde service fyr ble sur at jeg prøvde å benytte angre rett engang som en forje omtale her eller hva.. men forsatte å ha fjordkraft å min avtale er mye dyrere en andre her.
Hei Per og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Siden strømmarkedet og priser varierer veldig i løpet av året vil det kunne finnes samme type avtaler, men med ulike vilkår som er anpasset prisbilde når man bestiller avtalen. Hos oss er du alltid velkommen til å ta en prat med oss så finner vi sammen en god avtale som passer for deg. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Satt meg på en dyrere grunnavtale uten å gi beskjed. Fikk beskjed at det hadde skjedd en feil. Men kunne ikke rette det opp heller. Da de sluttet med prismatch sendte de ut papir faktura til veldig mange med gebyr på 69 kr. Har nok tjent godt på Uopperksomme kunder,da de mest sannsynlig visste de kom til å miste mange kunder da de sluttet med prismatch. Styr unna dette selskapet.
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Det var trist å høre. Vi har automatisk mailvarsling (og sms om man setter på varsling for dette) når prisene endrer seg. Det stemmer at vi har gebyr på papirfaktura. Dette er fordi vi foretrekker av våre kunder velger en digital faktura (e-faktura eller mail) fremfor papir. Jeg kan herfra ikke se hva som har skjedd med produktet, men jeg håper du tar kontakt på nytt slik at vi kan ordne opp for deg. Husk at du som kunde kan velge å bli satt over til et annet produkt om du ønsker det. Med vennlig hilsen, Oss i Fjordkraft