Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har i lengere tid korrespondert med kundesenteret og påvist at de har dobbelt påslag i forhold til spotprisavtalen, men de bruker hersketeknikk og bortforklaringer.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Vi beklager for din opplevelse med oss. På minside kan du alltid få oversikt på hvilken strømavtale du har og prisinformasjon. Husk at vi tilbyr prismatch til alle våre kunder om man skulle finne et bedre tilbud. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Er litt dumt , vi må følge med på den billigste strømmen og gi beskjed til Fjordkraft , etter at avtalen er godt ut og fornye med den beste avtalen
Pådyttet trippelgaranti i 5år, uten å vite hva det innebærer og umulig å komme inn på min side! ( var ikke registret av en eller annen ukjent grunn) klaget til Forbrukerrådet.
Dette ble for min del ett kort opphold hos Fjordkraft! Fant 30 tilbydere som var billigere!
Ble anbefalt å endre fra EuroBonus til Fjordkraft garantistrøm. Beste anbefaling jeg har fått. Har allerede etter 2 mnd.spart ca 3000.- i strømregning. Ingen bindingstid og vil endre til spott i Mai.mnd.
Hei Bernt, Takk for at du tok tid til å sende tilbakemelding. Flott å høre at du er fornøyd. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Fornøyd så lang. Håper det holder framover. Føler det ofte det kommer tilleggsmomenter på el-regningen jeg ikke hadde mulighet til å forutse.
Hei Ellivi, Takk for din tilbakemelding. Ved en eventuell endring på avtalen vil du få beskjed på minside. Der kan du også angi hvordan vi ellers helst kan kontakte deg. Du kan gå inn på min side for å sjekke dine preferanser. Husk å laste ned appen mens du holder på. Her finner du gode fordeler for deg som Fjordkraftkunde, informasjon om strømforbruket og lett tilgang til nettopp min side. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Derfor har jeg byttet. Håper de kundene som er igjen flytter så snart det lar seg gjøre Makan til lureri. Totalt useriøse aktører NB! De har kjøpt opp Gudbrandsdal energi også , så ikke flytt til dette selsksapet
Hei Halvor. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke var en fornøyd kunde hos oss. Siden jeg kun ser ditt fornavn, har jeg ingen mulighet til å sjekke opp i saken din. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft