Fjordkraft opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Greit nå- men etter inngåelse av kontrakt var det mye tull og vanskelig å få kontakt
Hei Turid, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du har opplevd problemer i oppstarten, og at det var vanskelig å komme i kontakt med oss. Du kan nå oss på telefon og chat alle hverdager mellom kl. 09-16. Dersom du ikke har mulighet i ordinære åpningstider, så kan du også nå oss på e-post; [email protected]. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter hvis du fortsatt opplever problemer, eller ønsker at vi skal se på saken. Vennlig hilsen Madeleine, Fjordkraft
Jeg tegne Fjordkraft strømabonement hos Power, og selger der opplyste ikke at pakka inneholdt "trippelgaranti strømforsikring" til 60kr måneden. Den står heller ikke oppført på efakturaene jeg har fått i Nettbanken. Jeg fikk vel 500kr i rabatt hos Power da jeg inngikk avtalen, men det tjene Fjordkraft inn på 9måneder ved svindel. Fjorkraft er også dyr, de sier de har "prismatch", men den gjelder bare etter bindingstida på 6 måneder og og kunde tar kontakt med kundeservice.
Hei, Roar! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 23006100 dersom du ønsker videre bistand i saken. Strømforsikringen står selvfølgelig spesifisert på fakturaen du får fra oss hver måned. Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Bra deal, fikk halv pris ut året på strømavtalen de kunne tilby, men tegnet abonnement med et annet selskap.
Hei, Rune Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du valgte bort vårt tilbud, du er hjertelig velkommen tilbake på et senere tidspunkt. God sommer! Vennlig hilsen Josefine, Fjordkraft.
Etter mye om og men klarte dessverre en av deres pågående selgere å lure meg inn i en avtale om spot med prissikring, med 12 måneders bindingstid. Tok kontakt etter 12 måneder for å forsikre med at jeg var fri fra avtalen, som definitivt ikke var verken den billige eller lukrative avtalen som selgeren lovde. Det var jeg selvfølgelig ikke; 12 måneder gjaldt fra jeg sa opp… Vel, selgeren var forduftet, og ingenting blir besvart fra kunde"service". Etter 12 nye måneder skifter jeg strømleverandør, etter at jeg endelig var lovet "fri". Neste virkedag ringer det en myndighetsløs fyr og forteller meg at jeg vil motta en faktura drøyt 2000kr for frikjøp fra et fond. Om jeg ikke var irritert nok fra før, så ble jeg lettere lynisk forbannet. Og jeg han forstod det... Kommer fakturaen så kommer den i retur via advokat. -koste hva det koste vil. HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT! Forferdelig kundeservice! Dyrt! Dårlige digitale løsninger (om noen)!
Hei Rune! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har har hatt en dårlig opplevelse hos oss. En avtale med 12 måneder prissikring virker å være en bedriftsavtale, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med bedriftsavdelingen vår for å få hjelp til dette. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft
Ble rundlurt av Fjordkraft. Signerte på avtale om kjøp av solcelleanlegg med solkonto der jeg kunne overføre ubegrenset overskuddsstrøm i inntil 18 måneder for uttak senere, men da anlegget til over 200.000,- stod ferdig og skulle kobles til en strømavtale hos dem kunne de informere om at de hadde fjernet denne solkontoavtalen uten å informere meg. De tilbudte en dårligere avtale, men selv denne har de ikke klart å aktivere selv 2 måneder etter at solcelleanlegget stod ferdig. Dermed går overskuddsstrømmen rett ut i intet uten at jeg får solgt den til Fjordkraft. De nekter for avtalebrudd på begge punkt. Nå har jeg byttet til en annen strømleverandør som faktisk klarer å gi meg en strømavtale der jeg kan selge overskuddsstrømmen.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi ta det med oss videre. Ønsker deg en fin dag, og god sommer! Med vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Trippelgaranti er ren svindel. Min arbeidsgiver måtte nedbemanne, men fjordkraft har likevel funnet ett lite smutthull som gjør at de ikke vil dekke kostnad som trippelgaranti skulle forsikre mot. Jeg godtok denne avtalen i sin tid for trygghet i tilfelle en sto uten jobb, skulle aldri hørt på representantene fra fjordkraft.
Hei Det er synd å høre at du ikke fikk innvilget erstatning med Strømforsikringen. Det er noen vilkår som må være på plass for at erstatning skal bli innvilget i forsikringssaker som dette. Det står nærmere spesifisert i forsikringsbevis og vilkår punkt 4.2 Forsikringsdekning ved ufrivillig Arbeidsledighet/permittering, 4.2.1 Vilkår for erstatning. Klikk videre på linken under for å se vilkårene for Strømforsikring: https://www.fjordkraft.no/strom/tjenester/stromforsikring/ Vennlig hilsen Per Harald Fjordkraft
Ble oppringt av en hissig telefonselger etter å ha byttet ut Fjordkraft med en annen strømleverandør. Kom med mange falske anklager mot det andre selskapet for å få meg tilbake.
Hei Kristoffer og takk for din tilbakemelding! Det er leit å se at du har denne opplevelsen med oss. Jeg får dessverre ikke sett hvilke tilfellet dette gjelder her. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken.