Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter mye om og men klarte dessverre en av deres pågående selgere å lure meg inn i en avtale om spot med prissikring, med 12 måneders bindingstid. Tok kontakt etter 12 måneder for å forsikre med at jeg var fri fra avtalen, som definitivt ikke var verken den billige eller lukrative avtalen som selgeren lovde. Det var jeg selvfølgelig ikke; 12 måneder gjaldt fra jeg sa opp… Vel, selgeren var forduftet, og ingenting blir besvart fra kunde"service". Etter 12 nye måneder skifter jeg strømleverandør, etter at jeg endelig var lovet "fri". Neste virkedag ringer det en myndighetsløs fyr og forteller meg at jeg vil motta en faktura drøyt 2000kr for frikjøp fra et fond. Om jeg ikke var irritert nok fra før, så ble jeg lettere lynisk forbannet. Og jeg han forstod det... Kommer fakturaen så kommer den i retur via advokat. -koste hva det koste vil. HOLD DERE LANGT UNNA FJORDKRAFT! Forferdelig kundeservice! Dyrt! Dårlige digitale løsninger (om noen)!
Hei Rune! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du har har hatt en dårlig opplevelse hos oss. En avtale med 12 måneder prissikring virker å være en bedriftsavtale, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med bedriftsavdelingen vår for å få hjelp til dette. Vennlig hilsen Karine, Fjordkraft
Ble rundlurt av Fjordkraft. Signerte på avtale om kjøp av solcelleanlegg med solkonto der jeg kunne overføre ubegrenset overskuddsstrøm i inntil 18 måneder for uttak senere, men da anlegget til over 200.000,- stod ferdig og skulle kobles til en strømavtale hos dem kunne de informere om at de hadde fjernet denne solkontoavtalen uten å informere meg. De tilbudte en dårligere avtale, men selv denne har de ikke klart å aktivere selv 2 måneder etter at solcelleanlegget stod ferdig. Dermed går overskuddsstrømmen rett ut i intet uten at jeg får solgt den til Fjordkraft. De nekter for avtalebrudd på begge punkt. Nå har jeg byttet til en annen strømleverandør som faktisk klarer å gi meg en strømavtale der jeg kan selge overskuddsstrømmen.
Hei Tore, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi setter veldig stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding slik at vi ta det med oss videre. Ønsker deg en fin dag, og god sommer! Med vennlig hilsen Alice, Fjordkraft
Trippelgaranti er ren svindel. Min arbeidsgiver måtte nedbemanne, men fjordkraft har likevel funnet ett lite smutthull som gjør at de ikke vil dekke kostnad som trippelgaranti skulle forsikre mot. Jeg godtok denne avtalen i sin tid for trygghet i tilfelle en sto uten jobb, skulle aldri hørt på representantene fra fjordkraft.
Hei Det er synd å høre at du ikke fikk innvilget erstatning med Strømforsikringen. Det er noen vilkår som må være på plass for at erstatning skal bli innvilget i forsikringssaker som dette. Det står nærmere spesifisert i forsikringsbevis og vilkår punkt 4.2 Forsikringsdekning ved ufrivillig Arbeidsledighet/permittering, 4.2.1 Vilkår for erstatning. Klikk videre på linken under for å se vilkårene for Strømforsikring: https://www.fjordkraft.no/strom/tjenester/stromforsikring/ Vennlig hilsen Per Harald Fjordkraft
Ble oppringt av en hissig telefonselger etter å ha byttet ut Fjordkraft med en annen strømleverandør. Kom med mange falske anklager mot det andre selskapet for å få meg tilbake.
Hei Kristoffer og takk for din tilbakemelding! Det er leit å se at du har denne opplevelsen med oss. Jeg får dessverre ikke sett hvilke tilfellet dette gjelder her. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken.
Jeg ble oppringt av en telefonselger fra Fjordkraft. Han opplyste att jeg bodde i Fjordkraft sitt "lokalområde" og att jeg var en "lokalkunde", men han ville ikke svare meg på hva ett "lokalområde" og en "lokalkunde" er. Jeg sendte samme spörsmålet til kundesevice, men de var heller ikke villige til å svare på dette. Kundeservice svarte meg med ren svada.
Hei, Einbo! Takk for din tilbakemelding. Vi prioriterer kundeopplevelse og kunde tilfredshet høyt, så vi syns det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 23006100 om du ønsker videre bistand i denne saken. Vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft
for lite løpende informasjon og vanskelig å komme i kontakt med noen på tlf.
Hei Mona! Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har fått tilstrekkelig informasjon fra oss. Ved stor pågang kan det være noe lenger ventetid på å komme gjennom til oss på telefon. Vi beklager at du har opplevd vansker med å nå oss på telefon. Vi ønsker gjerne å vite mer om hva du synes mangler av informasjon, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss via telefon, epost eller på chat. Vi er åpent alle hverdager mellom kl. 09-16. Vennlig hilsen Marie, Fjordkraft
Har strøm i veggen og har råd til betale for det så da fungerer det jo... Ja, han i fjordkraft sa at var brukt mye strøm for årstiden det stemmer jo da både har hatt varme for holde en vannskade i sjakk i stua fram til den ble reparert og i tillegg har fyret noe for kråka ved lufte ut fukt av badet ved klestørk og dusjing med varmekabler på å div.
Hei Pils, Takk for din tilbakemelding. Så fint å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Skulle det være noe ytterligere ikke nøl med å ta kontakt med vår kundeservice. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft.