Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
fjordkraft er ok , men det finnes andre som er rimerlige , hvordan skal jeg finne dem ?
Heisann! Kjekt å høre at du opplever oss som ok, men vi skulle gjerne sett at du var enda mer fornøyd! Det hjelper vi deg gjerne med, og vi vil i den anledning tipse deg om å sjekke ut nettsiden vår for å se hvilke strømavtaler du har å velge mellom. Vi har et stort utvalg av konkurransedyktige avtaler, og ikke minst får du 2% av strømkostnaden din tilbake som Trumf-bonus hver måned. Helt gratis! Ikke glem å ta en titt på fordelsprogrammet vårt, her kommer det nye fordeler hver måned til deg som kunde, og ikke minst får du penger tilbake via Fjordkraft Netthandel, hvor vi har samarbeider med et stort utvalg av nettbutikker. Om du skulle være i tvil på hva som passer for deg anbefaler vi å ta kontakt med vårt fantastiske kundesenter, hvor du får god hjelp til alle strømrelaterte spørsmål. Ønsker deg en strålende dag videre!
Veldig kundevenlige dem jeg har snakket med, så er fornøyd
Hei Gunn, Tusen takk for din tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag.
Enkelt å logge inn på min side, oversiktlig nettside med kontroll på forbruk per dag, måned og år, samt mulighet for å sammenligne med tidligere.
Hei Vigdis, Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du har gode opplevelser med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Er du medlem i byggelag, LO eller lignende er dette en veldig god avtale. Med mobilabonnement på samme sted er det også enklere fakturering og oversikt.
Hei Ivar Tusen takk for din tilbakemelding. Utrolig kjekt å høre at du er fornøyd med oss og samarbeid vi har med organisasjoner. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Bra avtale, god kundeservice, enkle nettsider og lett forståelig faktura
Synes nettsidene deres er gode og enkle å manøvrere selv. Det jeg synes er dårlig er hvor treg kundeservice er. Har ventet i over 3 kvarter nå på å få snakke med noen og irriterer meg sånn over at jeg blir påmint hele tiden om at jeg kan benytte minside (som jeg ikke kan for min hendvendelse). I tillegg syns jeg de kunne (som mange andre) innføre at du kan trykke en tast for å kunne legge på og så blir du ringt opp igjen av de senere og kanskje en indikator på hvor du er i køen.
Hei Isak, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage de lange ventetiden vi har hatt i en periode. Vi opplevde en veldig stor økning i trafikk i en periode som gjorde at vi hadde for lange ventetider. Vi har gjort en del tiltak for å bøte med dette. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
ved hver ny henvendelse dit ved avtaleslutt legger de ALLTID inn et eller annet fordyrende ledd UTEN at jeg har bedt om det-De sier heller IKKE ifra men prøver å skjule dette i avtalen. (det kan være "garantert grønn kraft" eller annet sludder-jMed de korrupte børsprisen vi har hadde jeg kjøpt kraft produsert ved brenning av gamle bildekk i friluft om bare prisen var lav! Denne kraftbransjen er en NOTORISK kjeltringbransje med folk som tidligere sikkert pushet skumgummimadrasser -eller solgte rustholker & skrot i bruktbilbransjen !!
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at alle produkter og tjenester informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før dette kan etableres. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.