Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Innser at min "garantistrøm" og "full kontroll" er en heller kostbar affære. Oppfordrer Fjordkraft til mer åpenhet rundt bestilling av strømavtale. Det må da være mer enn nok for dem å tjene i dette markedet uansett...
Hei, Tor! Så synd å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din. Garantistrøm-avtalen du har hatt har vist seg svært lukrativ for kundene våre gjennom de siste vintermånedene, hvor strømprisen har vært svært uforutsigbar. Med Garantistrøm vet man prisen på strømmen man bruker 14 dager frem i tid, slik at man unngår de høye pristoppene vi har opplevd i vinter. Full Kontroll er også en strålende tjeneste for de som ønsker mer forutsigbarhet knyttet til utgiftene sine hver måned. Tjenesten er helt valgfri, og om du tåler at strømfakturaene er høyere på vinteren enn på sommeren, er tjenesten kanskje ikke helt riktig for akkurat deg. Den kan enkelt bestilles og avbestilles via Min Side på våre nettsider. Om du er i tvil på hva som er riktig strømavtale for deg vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter, hvor du får gode råd og veiledning for å finne den løsningen som passer for akkurat deg. Ønsker deg en flott dag videre!
fjordkraft er ok , men det finnes andre som er rimerlige , hvordan skal jeg finne dem ?
Heisann! Kjekt å høre at du opplever oss som ok, men vi skulle gjerne sett at du var enda mer fornøyd! Det hjelper vi deg gjerne med, og vi vil i den anledning tipse deg om å sjekke ut nettsiden vår for å se hvilke strømavtaler du har å velge mellom. Vi har et stort utvalg av konkurransedyktige avtaler, og ikke minst får du 2% av strømkostnaden din tilbake som Trumf-bonus hver måned. Helt gratis! Ikke glem å ta en titt på fordelsprogrammet vårt, her kommer det nye fordeler hver måned til deg som kunde, og ikke minst får du penger tilbake via Fjordkraft Netthandel, hvor vi har samarbeider med et stort utvalg av nettbutikker. Om du skulle være i tvil på hva som passer for deg anbefaler vi å ta kontakt med vårt fantastiske kundesenter, hvor du får god hjelp til alle strømrelaterte spørsmål. Ønsker deg en strålende dag videre!
Veldig kundevenlige dem jeg har snakket med, så er fornøyd
Hei Gunn, Tusen takk for din tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag.
Enkelt å logge inn på min side, oversiktlig nettside med kontroll på forbruk per dag, måned og år, samt mulighet for å sammenligne med tidligere.
Hei Vigdis, Tusen takk for din tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du har gode opplevelser med oss. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Er du medlem i byggelag, LO eller lignende er dette en veldig god avtale. Med mobilabonnement på samme sted er det også enklere fakturering og oversikt.
Hei Ivar Tusen takk for din tilbakemelding. Utrolig kjekt å høre at du er fornøyd med oss og samarbeid vi har med organisasjoner. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft
Bra avtale, god kundeservice, enkle nettsider og lett forståelig faktura
Synes nettsidene deres er gode og enkle å manøvrere selv. Det jeg synes er dårlig er hvor treg kundeservice er. Har ventet i over 3 kvarter nå på å få snakke med noen og irriterer meg sånn over at jeg blir påmint hele tiden om at jeg kan benytte minside (som jeg ikke kan for min hendvendelse). I tillegg syns jeg de kunne (som mange andre) innføre at du kan trykke en tast for å kunne legge på og så blir du ringt opp igjen av de senere og kanskje en indikator på hvor du er i køen.
Hei Isak, Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg må bare beklage de lange ventetiden vi har hatt i en periode. Vi opplevde en veldig stor økning i trafikk i en periode som gjorde at vi hadde for lange ventetider. Vi har gjort en del tiltak for å bøte med dette. Ønsker deg en fin dag. Mvh Fjordkraft