Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna Fjordkraft

Omtale av  Per

Endrer vilkår uten å informere før de har gjennomført endringer. Aldri mulig å komme gjennom til de på telefon

Svar fra Fjordkraft
15.01.2024 15:55

Hei Per! Alle pris- og vilkårsendringer skal varsles skriftlig 30 dager i forveien, dette er et krav alle strømleverandører må følge. Om du ikke har fått et slikt varsel ønsker vi gjerne å hjelpe deg med å finne ut hva som har skjedd. Vi har hatt kort ventetid på telefon de siste månedene, men om du vil unngå å sitte i telefonkø er du velkommen til å sende oss en e-post til [email protected], så svarer vi deg så fort som mulig. Vennlig hilsen Thomas, Fjordkraft

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ikke fornøyd med at jeg nettopp. fikk beskjed om økning av påslag og fast mnd pris påslag.

Omtale av  Øyvind S

Hvorfor Fjordkraft øker prisene 1.1.24 med påslag k.5.90 og fast pr.mnd. kr.49.00

Svar fra Fjordkraft
09.11.2023 13:46

Hei! Nå kan ikke vi se kundeforholdet ditt her, dersom du kun ligger inne med spotpris, så stemmer det at vi har økt påslaget vårt på standard avtalen vår med 1øre/kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss på tlf: 23006100 så vi får sett kundeforholdet ditt og se om vi kan finne en løsning sammen. Vennlig hilsen Fjordkraft

Det beste tilbud

Omtale av  Anders

Føler at de er veldig dyre i markedet, så jeg vil undersøke andre leverandører.

Svar fra Fjordkraft
09.11.2023 13:43

Hei, Anders! Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese av du synes vi er for dyre sammenlignet mot konkurrenter. Kostnadsnivået vi har lagt oss på mener vi er riktig for å drive en sunn butikk og videreutvikle nye tjenester/verktøy for våre kunder som kan hjelpe dem å redusere sitt forbruk og faktura. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 23006100 for å se om vi kan hjelpe deg med å redusere din faktura. Vennlig hilsen Fjordkraft

For dyre

Omtale av  Knut

Altfor stort påslag. Fastbeløpet er økt 25 prosent

Svar fra Fjordkraft
09.11.2023 13:45

Hei! Nå kan ikke vi se kundeforholdet ditt her, dersom du kun ligger inne med spotpris, så stemmer det at vi har økt påslaget vårt på standard avtalen vår med 1øre/kWh. Med et strømforbruk på 1000 kWh i måneden utgjør prisøkningen 10 kroner på strømregningen din. Kort fortalt skyldes prisendringen at renten og andre kostnader har økt mye det siste året. Vi skjønner at du kan lure på hva renten har med påslaget på strømavtalen din å gjøre. Det skyldes at alle kundene våre betaler etterskuddsvis for strømmen – i måneden etter de har brukt den. Det betyr at vi må kjøpe inn strømmen før vi får betalt for den, og det må vi betale renter for. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss så vi får sett kundeforholdet ditt og se om vi kan finne en løsning sammen. Vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft svindler kunder uten smartmåler

Omtale av  Oyvind G

Hadde forutsigbar betaling fra fjordkraft siden jeg ikke hadde fått innstalert smartmåler , da skulle betalingen fordeles likt ut på 12.mnd bassert på gjennomsnittlig markedspris fra total årlig kwt . Fjordkraft strømcowboyer forlangte da 5,49KWT i fast strømpris noe som er svindel av kunder når spotprisen ligger på under 1 krone kwt . ligget på rundt 0.78 i sommer Dessuten bruker de et innkrevningsfirma som heter steddi payments , dett firmaet burde skifte navn til det mer passende SHADY PAYMENTS ANBEFALLER INGEN Å VÆRE KUNDE HOS FJORDKRAFT RØDT FLAGG !!!!!!

Svar fra Fjordkraft
09.11.2023 13:50

Hei, Vi beklager det som har skjedd, det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Siden vi ikke vet hvem du er anbefaler vi at du kontakter kundeservice på tlf: 23006100 slik at vi kan se på saken din på nytt. Vennlig hilsen Fjordkraft

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Påslag

Omtale av  Mon

Påslaget er for høyt, skal ikke være over 4 øre, her må Fjordkraft gjøre endringer.

Svar fra Fjordkraft
09.11.2023 13:56

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese av du synes vi er for dyre sammenlignet mot konkurrenter. Kostnadsnivået vi har lagt oss på mener vi er riktig for å drive en sunn butikk og videreutvikle nye tjenester/verktøy for våre kunder som kan hjelpe dem å redusere sitt forbruk og faktura. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på tlf: 23006100 for en uforpliktende prat for å se om vi kan hjelpe deg å redusere ditt forbruk og faktura. Vennlig hilsen Fjordkraft

Bare lureri og rasshølgebyrer!

Omtale av  Sjekk F. D

SJEKK FAKTURAENE DERES FOLKENS! Her har Fjordkraft en jobb å gjøre for å bli oppfattet som troverdige. Sleipe åler hele gjengen. Førsteinntrykket var elendig da de fakturerte meg EKSTRA på første faktura for utstyr jeg hadde betalt utenom(!). Det dukket opp fler og fler gebyrer og linjer på fakturaen som ikke var til å forstå. Byttet derfor til noen som faktisk verdsetter brukeropplevelse. På siste faktura har de søren meg trukket for BRUDDGEBYR, selvom jeg har vært kunde snart et år. STYR UNNA!!!!

Svar fra Fjordkraft
09.11.2023 14:00

Hei, Takk for din tilbakemelding. Her må vi bare beklage hvis vi har gjort feil med ditt abonnement. Vi anbefaler at du kontakter kundesenteret slik at vi kan se på saken din på nytt. Vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR