Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Siden det er timespot, så er det umulig for meg som forbruker å " ettergå" prisen på fakturaen med dEn prisen timespoten gir.
Hei Arild, og takk for din tilbakemelding. Det finnes flere strømavtaler som møter ulike behov. Om man ikke ønsker å følge strømprisen time for time, kan jeg anbefale å ta en kikk på en forutsigbar avtale. Da vil man ha samme pris uansett tid på døgnet og vil være lettere å følge med på hva du skal betale. Mer informasjon kan du finne her: (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/fastpris-strom-forutsigbar/). Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
'prøver å få meg over på alle de dyre avtalene. det er ikke bra.
Hei Atle. Siden jeg ikke vet hvem du er blir dette bare gjetting fra min side, men det her høres det ut som du kanskje kan ha blitt kunde hos oss via en kampanjeavtale? Hvis du har gått inn på en avtale med begrenset varighet er det naturlig at prisen endres når avtaleperioden er over, på samme måte som kampanjer fra andre bransjer. Det er heller ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter f.eks et halvt år, men man blir alltid varslet om prisendringer inne på Min Side. Kunder som har registrert e-post vil også motta informasjon om endringer på e-post. Jeg håper dette var oppklarende. Hvis du ønsker hjelp av oss til å se nærmere på denne saken vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har aldri vært med på noe som er så useriøst som fjordkraft, de har klart å f*** dette meg til. Gjør endringer på avtaler og jukser seg til fant. Setter meg opp i ein vrien situasjonen. Angrer på at jeg ikke har screenshot av nettvindue for avtalen som jeg fikk. Fikk meg et stort sjokk når jeg fikk fakturaen. Anbefales ikke. Styr unna.
Hei Stian, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Dagens kraftmarked består av stadige prisendringer, og derfor vil vi varsle kunder når prisjusteringer på avtalen vil skje på både SMS, epost og på MinSide. Husk at som kunde hos oss kan man alltid prismatche andre strømavtaler om du finner en bedre hos en annen konkurrent (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Passer bra for meg. Det er egentlig samme hvem som leverer 220 volt i huset. Jeg ønsker bare en bra avtale
Begynte hyggelig da jeg ble oppringt av agent fra ActivoSales. Var først snakk om fellestrøm til sameiet fra Fjordkraft, men gikk over til privat strøm da sameiet ikke har fellesstrøm. Men da jeg etterspurte skriftlig dokumentasjon på avtalen (Tak på spotpris på 59.90øre + 19kr fast mndspris) ble det mye om og men rundt at dette var "spesialavtale for sameier, men kunne få det som privatperson". Fikk omsider tilsendt en screenshot av en side fra deres salespitch, og da jeg begynte å forklare at jeg trengte mer enn dette da det ikke innholdt vesentlig innformasjon, så ble det brått sagt "Takk for tiden ha en fin dag", og la på. Klarer ikke se på Fjordkraft som seriøst aktør etter dette.
Hei Sondre, og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er svært beklagelig at vår salgsrepresentant var pushete. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi skal alltid informere godt om våre strømavtaler over telefon og gi den betekningstid man måtte ønske. Flott at vi får tilbakemelding på slik fremtoning slik at vi kan alltid kan jobbe for å bli bedre. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
3 ganger har jeg ringt inn og fortalt om tilbud fra andre, og de har sjekket og gitt meg det samme. Har hatt problemer med at jeg ikke har oppdaget prisforhøyelser. De har hatt altfor mange tilbud som har vært vanskelig å sjekke. Ellers bra med ekstratilbud.
Hei Per. Så fint at du har benyttet vår Prismatch! Ved prisendringer vil du bli varslet 14 dager før endringen trer i kraft. Dersom du har registrert e-post adressen din hos oss, vil du bli varslet både på e-post og i Min side. Du kan også velge å motta varsel via SMS, dette velger du selv på Min side. Jeg håper dette var oppklarende og ønsker deg en fortsatt fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Dårlig internettside. Umulig å finne fram til dei foskjellige avtaler dei tilbyr.
Hei Arild, Takk for tilbakemeldingen din og godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. På nettsiden vår finner du våre mest solgte avtaler. Vi har noen avtaler gjennom organisasjoner eller i kampanjesammenheng som er begrenset til de som er medlem av en organisasjon eller ser kampanjen. Det kan være en grunn til at du ikke alltid finner alle våre avtaler på nettsiden vår. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.