Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har bare gode erfaringer med Fjordkraft etter 3 - 4 år med strømavtale med de. Får en faktura som dekker både strøm og nettleie
Hei Tor, og tusen takk for din tilbakemelding. Vi blir veldig glad for å høre at du er en fornøyd kunde. Gjennomfakturering med netteiere er noe vi ser på som veldig bra for våre kunder, slik at man får både strøm og nettleie på en og samme faktura. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Så debatten på Nrk og ble nysgjerring på min strømavtale. Har jeg blitt lurt kanskje? Jada, hadde en trippelgaranti jeg ikke visste jeg betalte for. Jeg ble ikke informert om at jeg fikk med en trippelgaranti når jeg lagde avtale. Er nok gjort helt bevisst fra deres side tror jeg, da det er gratis de første 3 mnd... Jeg hadde jo selvfølgelig takket pent nei. Trippelgaranti er en forsikring som gir deg færre bekymringer dersom du blir syk, arbeidsledig eller opplever feil på det elektriske anlegget. 0,- i strømregning om du blir syk Blir du sykemeldt dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. 0,- i strømregning om du blir arbeidsledig Blir du arbeidsledig dekker vi kostnadene for strøm og nettleie i inntil 6 måneder. Maksimalt beløp per måned er 5000,-. 0,- i egenandel om lynet slår ned Ødelegges elektronisk inventar av lynnedslag, overspenning eller elektriske feil får du normalt dette dekket av innboforsikringen. Men ofte må du likevel betale en betydelig egenandel. Vi dekker egenandelen din med inntil 4000,-. Trippelgaranti er kostnadsfritt de tre første månedene. Deretter koster tjenesten 1,50 kr/dag. Kynisk firma som stjeler penger fra kundene sine ved å legge på en unødvendig "garanti" uten å informere kunden.
Hei Christoffer, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du ikke har vært klar over at du hadde en aktiv tilleggstjeneste hos oss. Ved avtaleinngåelse skal det komme tydelig frem at hvis man ønsker Trippelgaranti, så er det kostnadsfritt de første tre månedene og deretter 1,50kr/dag. Vi informerer alltid på MinSide hvilke aktive tilleggstjenester man har og det vil også fremkomme på fakturaen. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Avtalen heter Garantistrøm. Avtalen har et fastbeløp på kr. 19.- og dagens strømpris på 52.90 øre/kwt. Avtalen har også et pristak på 52.90 øre som gjelder til 30.04.2021.
Hei Rune, Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd med avtalen og kundeservice! Vennlig hilsen, Fjordkraft
Er interessert i billig strøm ikke tilbud hos andre næringer
Hei Oddvar, Takk for tilbakemeldingen din. Godt å se at du er fornøyd. Med vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Siden det er timespot, så er det umulig for meg som forbruker å " ettergå" prisen på fakturaen med dEn prisen timespoten gir.
Hei Arild, og takk for din tilbakemelding. Det finnes flere strømavtaler som møter ulike behov. Om man ikke ønsker å følge strømprisen time for time, kan jeg anbefale å ta en kikk på en forutsigbar avtale. Da vil man ha samme pris uansett tid på døgnet og vil være lettere å følge med på hva du skal betale. Mer informasjon kan du finne her: (https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/fastpris-strom-forutsigbar/). Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
'prøver å få meg over på alle de dyre avtalene. det er ikke bra.
Hei Atle. Siden jeg ikke vet hvem du er blir dette bare gjetting fra min side, men det her høres det ut som du kanskje kan ha blitt kunde hos oss via en kampanjeavtale? Hvis du har gått inn på en avtale med begrenset varighet er det naturlig at prisen endres når avtaleperioden er over, på samme måte som kampanjer fra andre bransjer. Det er heller ikke uvanlig at prisen på en strømavtale endres etter f.eks et halvt år, men man blir alltid varslet om prisendringer inne på Min Side. Kunder som har registrert e-post vil også motta informasjon om endringer på e-post. Jeg håper dette var oppklarende. Hvis du ønsker hjelp av oss til å se nærmere på denne saken vil jeg på det sterkeste oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Har aldri vært med på noe som er så useriøst som fjordkraft, de har klart å f*** dette meg til. Gjør endringer på avtaler og jukser seg til fant. Setter meg opp i ein vrien situasjonen. Angrer på at jeg ikke har screenshot av nettvindue for avtalen som jeg fikk. Fikk meg et stort sjokk når jeg fikk fakturaen. Anbefales ikke. Styr unna.
Hei Stian, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Dagens kraftmarked består av stadige prisendringer, og derfor vil vi varsle kunder når prisjusteringer på avtalen vil skje på både SMS, epost og på MinSide. Husk at som kunde hos oss kan man alltid prismatche andre strømavtaler om du finner en bedre hos en annen konkurrent (https://www.fjordkraft.no/strom/strompriser/prismatch-strom/) Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft