Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Be lut av telonselger fra konkurrent og fikk problemer med å benytte meg av “angreknappen”. Fjordkraft kundserice ordnet saken, og skaden ble kun regning for 1 døgn hos uønsket konkurrent! Lærdom for meg: SKY TELEFONSELGERE FRA VEDKOMMENDE FIRMA!!!!!
Hei Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi pris på Vi ønsker å yte så god kundeservice som mulig. Vennlig hilsen Fjordkraft
Var på power, fikk tilbud om kjempe billig strømavtale. Byttet, og fikk 4 ganger så stor regning. Ringer flere ganger, men ingen gode tilbud, betydning er dobbel strømpris. Har byttet tilbake til gamle leverandør. Så langt har de ringt, sendt tekstmeldinger, og truer med gebyrer. Hold deg langt unna!!
Hei Haakon, og takk for tilbakemeldingen. Vår Power avtale er en spotpris avtale som følger markedet time for time. Spotprisene er lik for alle selskaper. Siden jeg ikke kjenner ikke til hvilken avtale du tidligere har hatt. Så blir det vanskelig å sammenligne med det du hadde tidligere. Du har også byttet i en periode der strømprisene har steget, i Fjordkraft har vi også gjennom fakturering. Som vil si at nettleie også er en del av din strømregning. På generelt grunnlag kan jeg si at du skal ha fått informasjon om avtalen i form av en brosjyre. I tillegg til denne brosjyren får man all informasjon om strømavtalen automatisk på SMS, og denne må man aktivt svare på for at strømbestillingen skal gå i orden. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen du har hatt hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Produktet garantistrøm øker prisen uansett om markedet går opp eller ned. Pris i Midt-Norge er pr 15.11.2021 169,9 øre pr kwh, mot markedspris på maks 30 øre pr kwh. En fortjeneste på over 1 krone pr kwh, og en merkostnad på kr 28.000 pr år for en vanlig husholdning! Får ingen svar på spørmål om hvordan dette kan være så dyrt.
Hei og takk for tilbakemeldingen din. Dette er en avtale som gir en fastsatt strømpris for en kortere periode, slik at du får forutsigbarhet for hvordan strømprisene blir fremover. Du kan være trygg på at vi varsler prisendringer (både prisøkninger og reduksjoner) minimum 14 dager før de trer i kraft – slik at du alltid vet hvilken strømpris du har. Norge er delt opp i 5 prisområder. I 2021 så vi prisforskjeller mellom prisområdene vi tidligere ikke har opplevd i Norge. På bakgrunn av dette gjorde vi noen endringer i vår produktportefølje og lanserte strømavtaler dedikert hvert prisområde kunden knyttes til basert på hvor i landet kunden bor. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ingen negativ opplevelse. Konklusjon i oppsummering foran stemmer overhodet ikke med fakta
Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft.
Valgte en kampanje for noen år siden å ble satt over på en veldig ugunstig avtale. Føler meg lurt.
Hei og takk for tilbakemeldingen. Vi etterstreber alltid at kundene skal få så god informasjon om avtalene de bestiller og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at informasjon om avtalen informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag.
Fikk ikke opplyst 24 mnd bindingstid før avtalen ble inngått. Dette kom selgeren med etter aksept akkurat i det samtalen ble avsluttet
Hei Kjell, og takk for tilbakemeldingen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre i møte med potensielle kunder og vi er takknemlig for at du melder fra om dette. Siden jeg ikke vet hvem du er, kan jeg ikke svare opp hva som er skjedd i ditt tilfelle, men på generelt grunnlag kan jeg likevel si at bindingstid og tilhørende bruddgebyr informeres om i SMS som må aksepteres av kunde før strømleveranse kan starte. Dette fritar likevel ikke selgers informasjonsplikt som jeg forstår ikke har vært oppfylt i ditt tilfelle. Jeg kommer til å varsle salgsavdelingen om dette. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Vennlig Hilsen, Fjordkraft
Alt var fint med Fjordkraft helt til jeg sa opp avtalen. Da fikk jeg regning for perioder etter oppsigelsesdato og regninger fortsatt å komme flere måneder i etterkant, riktignok uten nettavgift da den ble fakturert av mitt nye strømselskap. Først ble jeg bedt om å ignorere fakturaene, og de sa det var noe feil på sin side som de skulle rette opp i og jeg skulle få penger tilbake. Etter 6 måneder fikk jeg en ny samlefaktura på alt som var feilfakturert, med en forklaring som ikke holdt mål, når jeg etterspurte hvilke perioder og målinger som lå bak kravet fikk jeg bare svada tilbake. Pass på, og hold deg gjerne langt unna akkurat Fjordkraft! Aldri vært med på noe lignende.
Hei Andre, Da jeg ikke vet hvem du er kan jeg dessverre ikke sjekke opp din sak men på generelt grunnlag kan jeg si at man ikke skal bli fakturert for strøm i perioder etter strømavtalen er sagt opp. Vi håper saken din ble løst på en tilfredsstillende måte, om den ikke er det ta gjerne kontakt med vår kundeservice for en ny vurdering av din sak. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft