Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kunde 19 des. Hadde da tibber og ble lei av å forskuddtere for strøm. Selger ville gi meg ett bedrift abm på strøm, på ett foretak som ikke er i drift, og på en annen adresse enn der jeg bor. Ble enig om att jeg ville ha strøm privat, og på riktig adresse. Og med riktig målerid. Dette skulle selger ordne. Jeg måtte bare bekrefte med ok på avtalen. Fikk en sms att første regning var forfalt, og faktura adressen var feil. Sto self på bedrift og en helt annen adresse enn der jeg bor. Prøvde flere timer å få kontakt å få byttet om på adresse og abm. Sendte Mail med null respons. Byttet vekk fra fjordkraft den 26 januar. Fikk for ca en mnd siden ny sms att faktura har forfalt, og vennligst betalt 11400kr prøvde igjen å få tak i dem, og fikk til slutt tak i en som sendte meg en faktura kopi. Og utsatt regningen forde jeg lurte på h a dette var for noe tull. Jeg skulle ikke vært på bedrift uansett, og fikk bruddgebyr... Etter flere samtaler og blitt lovet svar om hva som skjer blir jeg møtt av en så tungrodd system som ikke kan uttale seg om noen verdens ting. Det var laget en sak på dette, men får ikke gjort noe mer. Forfall er i dag. Så får bare betale det gebyret, og advare alle mot fjordkraft. Så 1,5 mnd kunde kom på nesten 30k så anbefales på det sterkeste ikke… og er du kunde. Bytt før du også sitter i saksa, for det er null hjelp å få på det elendige kundemottaket…
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklager for at du har hatt en slik opplevelse med oss. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her inne, så det anbefales at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen og finne en løsning. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Ble lovet spot uten påslag og fikk garantistrøm istedet men tok en stund før jeg oppdaget feilen
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan dessverre ikke se enkelt saker her, anbefale deg å ta kontakt med oss så vi kan se på saken din sammen. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
Hyggelig med trippelgarqnti når man blir syk. Synes appendiks er svært god pgså.
Hei! Takk for din tilbakemelding :) Trippelgaranti/ strømforsikring kommer godt med når skaden skjer, så veldig bra at du er fornøyd med den. Ønsker deg en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft
ikke tro ett ord på det telefonselgere fra fjordkraft sier, endte opp med dobbel strømregning. bestilte Agrol 70 forutsigbar, denne skulle ha 0 påslag og en ren spottpris avtale og sikringsdelen var gratis, endte opp med regning på over 100 000 kr ekstra på gårdsbruket. Ingen løsning fra Fjordkraft, de sendte det bare rett til Innkasso
Hei! Takk for din tilbakemelding. Beklagt for at du har hatt en slik opplevelse med oss, vi kan dessverre ikke se enkelt saker her, men at gjerne kontakt med oss om du vil vi skal se nærmere på saken din. Ha en god dag. Med vennlighilsen Fjordkraft.
Bestilt avtale med talkmore strøm til overtagelsesdato. Får beskjed av megler om å komme ned og signere papirer for å få nøkkel v/overtagelse. Får ingen informasjon fra selger om at jeg da signerer for leilighet, og at Fjordkraft skal levere strømmen til denne. Får til gjengjeld en vesentlig dårligere avtale enn det Talkmore leverte, uten å bli informert om dette i forkant. Fikk også beskjed av Fjordkraft at de hadde oppsigelsestid på strømavtalen. Sleipt, svindel, useriøst.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Her høres det ut som det er skrevet under strømavtale med oss under overtakelsesprotokollen. Kan ikke du ta kontakt med oss så vi får gå nærmere inn på din sak. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft
Uklare svar.Hyggelige kundebehandlere,men vanskelig å få forklaring på e-poster mottatt fra fjordkraft
Hei, takk for tilbakemeldingen. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Siden jeg ikke vet hvem du er kan jeg ikke ta kontakt for å undersøke saken videre, men ta gjerne kontakte med oss på telefon eller via facebook så kan vi kontakte deg for å løse saken. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft
Elendig tjeneste og kundeservice. fikk ekstreme regninger etter de hadde satt oss over på en annen avtale uten godkjenning.
Hei! Takk for din tilbakemelding. Vi kan ikke se kundeforhold eller saker via her, anbefaler at du tar kontakt med oss så vi kan se på saken din. Ha en god dag. Medvennlig hilsen Fjordkraft