Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For mange år siden tegnet jeg en avtale med Fjordkraft. Er storforbruker av strøm, og via strømbarometer fant jeg ut at jeg kunne spare på å benytte en avtale med Spotpris. Har i alle år fulgt med på nett hvordan Fjordkraft ligger an i markedet på strømbarometer på nett. Tilfeldigvis så tok jeg en telefon nå i januar for å sjekke en regning. Ble da informert om at jeg hadde en gammel og dyr avtale???!!!... Heiiiii... Jeg skulle da følge den prisen som Fjordkraft hadde. Jeg har betalt mellom 800 til 1500 kroner for mye per måned til det selskapet som jevnlig sender meg en regning som på forsiden sier: Finner du noen som har billigere strøm enn oss, så matcher vi prisen!!! Faans til svindelselskap skal du lete lenge etter. Ved henvendelse til Fjordkraft fikk jeg beskjed om at de ikke kunne drive å selge strømmen med tap!!!?? Ber alle kunder om å dobbeltsjekke den avtalen dere har. For selv om dere tror dere har en avtale som skal sikre dere den prisen dere kan finne på nett... så snikinnfører Fjordkraft på et snedig vis en dyrere strømavtale til dere. I realiteten har jeg "tapt" rundt 10 000 kroner i året på å benytte Fjordkraft i forhold til en lokal leverandør som så langt ifra er den billigste. Til opplysning, så valgte Fjordkraft på den siste regningen samt den halve måneden som gikk før ny leverandør var på plass....å fortsette å fakturere laaangt over den prisen de opererer med på nett.... Kom dere vekk fra dette selskapet. Ren svindel!!!
Overfakturering gjentatte ganger, er drit lei deres dårlige kundeservice
Ja, strømregningene blir høyere enn man håper på vinteren, og det ringer jevt og trutt selgere for andre strømselskaper som snaker om supre dealer hvor jeg skal kunne spare penger, men når jeg regner på det vinner min "Enkel Spotpris" fra Fjordkraft hver gang. Bytter hvis jeg får et bedre tilbud.
Aldri noensinne hatt så høye strømregninger! De er dårlige på og svare, og når de endelig svarer er det som om de ansatte der har null peiling på kundeservice. Ikke akseptabelt!! Bytter tilbake til vår forrige leverandør av strøm og sparer nesten 1400,- PR mnd. Styr unna fjordkraft!
Skal gi beskjed om endringer i strøm pris, men det gikk ikke så bra. Mobil uten kunnskaper om det de gjør, så mobil er bare Telenors og de har problemer med kompetanse på området. Så er det ikke noe bra alternativ. Data koster ufattelige summer og Ice.net har allerede fått det til så det er gratis om data er brukt opp. Kundeservice er hyggelig, men det er ikke noe kunnskap hos fjordkraft og det betyr at de ikke kan levere. Så de har problemer med gi korrekt informasjon om strøm og at de er Trondheim kraft pga Trøndelag ikke stoler på bergensere og byttet navn, men det er ikke noe annet enn løgner som er helt uforståelig for meg. Slutt tro at løgn er et alternativ til gi en god avtale når konkurransen er mellom de selv. Det er forferdelig dårlig moral i Norge i dag. Så snart blir det nok ikke noe mer enn nyheter om svindel forsøk og bedrageri selskap som drives i Norge i dag.
Ble lovet billigere og bedre strømavtale, nettleie og strøm på samme regning og en app som viste forbruk. Aldri betalt så mye for strøm som med Fjordkraft, nettleien kom på egen regning, og appen finnes ikke.
Jeg ble fortalt at "Garantert Fornøyd" (Selger sa at prisen var 19,- + spotpris i mnd, men på sidene så er prisen høyere en spot) var bedre en "Los e-strøm" (Spot + 2,75øre/kWt), men en hyggelig dame ifra Los ringte og nevnte det for meg og brukte litt tid på å vise til harde tall.