Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fjordkraft overførte meg uten varsel til innkjøpspris etter flere måneder med spotpris. En dag oppdaget de at jeg ikke hadde opprettet e-faktura og da man kan tjene mere på å ha meg på innkjøpspris flyttet de meg til denne avtale uten å si ifra. Etter 4-5 måneder oppdager jeg dette og vil have at de refunderer deres ekstra pris og påslag og månedspris. Men de er ikke interessert i å rydde opp. Et tip til dere som vurderer Fjordkraft: Les vilkår og faktura nøje og hold øye med endringer som dere ikke har bestilt.
Ble lurt inn i en "fornøyd-garanti" som ikke fantes, av en slu selger. Frarådes på det sterkeste.
Betalte 700,- pr mnd til akraft men ble lurt av telefonselger fra Fjordkraft. De lovet meg lavere pris og mere oversiktlig regning, nettleie og strøm på en regning. Nå fikk jeg første faktura og den er på 2600,- Det ble et kort bekjentskap.
Dørselgeren lovet årlig kr 1000 mindre med spotprisavtale fra Fjordkraft ift Norges Energi. Byttet på stedet og skulle få avtalen på mail. Den kom aldri. Selgeren anbefalte å ignorere evt tlf anrop fra forrige leverandør, de bare prøver seg sa han. Så kom en MMS hvor Fjordkraft gratulerer oss med ny kjøpt bolig, siden vi hadde flyttet (NOT). Samt masse visvas om kjøp av andre produkter som ikke har noe med strøm å gjøre. Vi byttet sporenstreks tilbake til Norges Energi.
Jeg har ved to anledninger truffet på selgere som jobber for Fjordkraft på Madla Amfi i Stavanger. Selv etter å ha svart nei hele fire ganger, måtte jeg regelrett be vedkommende dra dit pepperen gror og der han med horn i pannen bor. Regner med at de fleste vet hvor det er uten at jeg skal utdype dette nærmere. Da jeg spurte vedkommende hvorfor han ikke godtok et nei for et nei, svarte han at det er da salget begynner. En meget utidig person. Kommer aldri til å bli kunde hos Fjordkraft, og vil heller aldri anbefale dette selskapet til noen.
Faktura kommer sporadisk og aldri til samme tid. Man vet aldri når faktura kommer. Trekker for mye gjennom avtalegiro, sier de skal betale tilbake for så å sende faktura hvor dette ikke er trukket fra. Bruker alt for mye energi på å klage på kundeservice som er hyggelige men ubrukelig. Dyr er de også til tross for det latterlige "garantert fornøyd" abonnementet deres.
Elendig kundeservice. Gjør aldri som de sier, og viser ingen vilje til å ordne opp i problemer. Rett og slett useriøse.