Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Et elendig og userøst selskap som ikke bryr seg om kundene sine, men kun er opptatt av å tjene penger på dårlige avtaler de tilbyr. Når du tar kontakt for å høre hvorfor avtalen ikke var så bra som de hadde gitt inntrykk av, får du svar at kunden selv må passe på det. Så mye service og omsorg får du hvis du velger dette selskapet. Har byttet selskap og skal aldri gå tilbake til Fjordkraft slev om de skulle tilby meg gratis strøm. Styr unna Fjordkraft er min anbefaling til dere som ikke liker å bli lurt.
Hei Reza. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bare en ting å si: se etter andre leverandører. Veldig enkelt og fort gjort. Og det finnes maange bedre alternativer.
Hei Michel. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Å lure kundene med Garanti pris uten avtale det er det versteman gjør som Fjord kraft gjorde med oss.
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har hatt Fjordkraft i flere år, og det har vært greit nok. Var derimot dum nok til å akseptere Stabil Strømpris etter anbefaling fra Fjordkraft. Da gikk strømregningen rett i taket. I utdrag fra e-post for oktober regning nedenfor forteller Fjorkraft at jeg er en idiot. Nå er Fjordkraft historie for min del. ``Vi vet at mange har fått en høyere regning for oktober enn de har forventet. Kort fortalt skyldes det at spotprisen på strøm har vært langt lavere enn forventet. Det har ført til at prisen på avtalen din har vært høyere enn spotprisen. Ettersom strømstøtten beregnes ut ifra spotprisen er også støtten lavere enn den tidligere har vært. Ettersom strømstøtten beregnes ut ifra spotprisen er også støtten lavere enn den tidligere har vært.``
Hei. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Dårlig selskap fra ende til annen. Har etter prismatch avtalen min mor hadde bare satt den automatisk over til varial avtale. Min mor er ikke den beste på teknologi så har bare betalt når hun har fått regningen og den har ikke vært noe unormalt høy pga strømstøtte osv. Når hun da får regning på 10000 fordi de har gått på en smell og forventer at kunder som ikke har sett på avtalene skal betale for den smellen. Elendig selskap.
Hei Even. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Virker som tåkelegging på pris når di sender ut faktura for 1 måned på over 60 linjer med + og minus summer
Hei Anders, takk for tilbakemeldingen din. Det hender at tidligere strømforbruk må korrigeres, fordi forbruket man har betalt for ikke har vært helt riktig. Da kan fakturaen ende opp med mange linjer som korrigerer tidligere forbruk, og nye linjer som viser ditt "nye" og riktige forbruk. Dette kan blant annet skyldes at strømmåleren din ikke har blitt lest av automatisk, og at forbruket ditt har blitt estimert. Jeg forstår at dette kan bli uoversiktlig, og jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med kundesenteret vårt for å få hjelp til å forstå fakturaen. Det er absolutt ikke meningen å forvirre eller tåkelegge, og jeg er sikker på at det er en logisk forklaring på hvorfor fakturaen har blitt som den har blitt. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Har ikke ord for hvor dårlig de behandler sine kunder. Man må passe på som en smed for ikke å bli lurt av denne virksomheten. En ting er sikkert; ikke stol på at de gir deg en god avtale til tross for langt kundeforhold.
Hei, Marie. Takk for tilbakemeldingen din. Det er utrolig kjedelig å se at du åpenbart har hatt en dårlig opplevelse med kundeforholdet ditt. Vi ønsker jo ikke å lure noen, men uten å vite akkurat hvilken avtale du har hatt med oss, og hva du er misfornøyd med, kan jeg ikke annet enn å oppfordre deg til å ta kontakt med kundesenteret vårt. Vi ønsker svært gjerne å finne gode løsninger på hva enn du trenger hjelp til, og jeg håper du gir oss en sjanse til å rette opp i inntrykket ditt. Med vennlig hilsen Fjordkraft