Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selger ringte ifm med winback og solgte på meg et produkt som skulle gi garantert lavest pris. Dette stemte ikke og har blitt fakturert vesentlig mer enn spot-prisene i vinter. Elendig kundeservice og kundebehandling. Aldri igjen
Hei Nikita K, Takk for tilbakemelding. Jeg fant din sak her hos oss, og det ser ut som du sparte på dette produktet i noen måneder, mens andre måneder var det noe rimeligere med spot. Totalt ser det ut som saken din ble løst på en fin måte. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Feilene med Fjordkraft fortsatte med feil i Faktura. Måtte ofre mye tid og samtaler for at de skulle rette.
Hei Per. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har opplevd feil på fakturaen og måtte bruke tid på dette. Vi skal alltid sørge for at vi sender fakturaer som er korrekte. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Byttet strømleverandør og har opplevd å bli nedringt i ettertiden av et firma som heter Enovo. Disse har Fjordkraft delt mine personlige data med uten mitt samtykke. Det føles ganske inngripende når man sier nei men likevel blir oppringt dag etter dag, en hel uke. Nå har de gått over til å sende SMS-er. Jeg har bedt om å bli fjernet fra listene deres, men det har ingen effekt. Når jeg kontakter personvernombudet opplever jeg heller ikke at vedkommende forstår problemstillingen - det er jo Fjordkraft sin rett, å mase så mye de vil når noen velger å avslutte sitt kundeforhold. Velg noen mindre og smidigere. Her er det bare mas, og dyr strøm.
Hei Sten. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å se hva som er skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag kan jeg si at det er riktig som du sier: vi tar kontakt med kunder som bytter leverandør for å avdekke årsaken til byttet og dermed få innsikt i hvordan vi kan forbedre oss og hva som skal til for at du skal velge oss ved neste anledning. Denne aktiviteten er forankret i Markedsføringsloven. Likevel - vi skal ikke oppleves som masete og jeg har videreformidlet din omtale til salgsavdelingen. Ønsker deg en fin uke. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Veldig fint og ha ein app der du følge forbruket frå dag til dag, mnd til mnd
Hei Jon, Takk for din tilbakemelding og at du liker appen vår! Husk å se på stjernen i appen for å sjekke fordelene som du som Fjordkraftkunde har tilgang til. Nå nylig fikk du for eksempel mulighet til å spare 2% i Trumfbonus over forbruket. Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft
Ringer og gir deg tilbud der de lover deg spotpris under innkjøpspris med kun en månedspris på 19kr og setter deg opp på den dyreste avtalen variabel strømavtale garantistrøm og låser prisen på langt over innkjøpspris! Og legger til trippelgaranti. Bare og styre unna!
Hei Kristoffer og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å kunne se hva det er som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag har variable strømavtaler vært et godt alternativ i vinter med prissvingninger og stabilt høye strømpriser. Jeg anbefaler deg til å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for å se nærmere på saken. Ønsker deg fortsatt en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble tilbudt rabatt på et produkt hos Power før jul, om jeg byttet til Fjordkraft, og var dum nok til å bite på. Etter siste regning fra Fortum i desember, som kun var på 1500 til tross for elleville strømpriser i vinter - har regningene fra Fjordkraft konsekvent ligget på 2500-2800 kroner måneden siden januar. Føler meg virkelig lurt.
Hei Bente og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Her har du en strømavtale som følger prisene i markedet time for time. Fra desember til januar doblet markedsprisen seg og har vært på et stabilt høyt nivå siden. Du vil oppleve en reduksjon på din faktura når strømprisene blir lavere igjen. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for mer informasjon om priser og markedet. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De legger til en forsikring ( trippelgaranti ) uten samtykke fra kunde som de trekker ca 49kr per mnd ( 1,5kr dagen )
Hei Kristoffer, og takk for tilbakemeldingen. Trippelgaranti er en valgfri tjeneste, og skal være et aktivt valg fra kunde. Her høres det ut som det ikke var meningen å bestille trippelgaranti og vi beklager at dette har skjedd. Vi sender ut en SMS der vi informerer om avtalevilkår når man blir kunde hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på denne saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft