Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringer og gir deg tilbud der de lover deg spotpris under innkjøpspris med kun en månedspris på 19kr og setter deg opp på den dyreste avtalen variabel strømavtale garantistrøm og låser prisen på langt over innkjøpspris! Og legger til trippelgaranti. Bare og styre unna!
Hei Kristoffer og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg dessverre ikke mulighet til å kunne se hva det er som har skjedd i denne situasjonen. På generelt grunnlag har variable strømavtaler vært et godt alternativ i vinter med prissvingninger og stabilt høye strømpriser. Jeg anbefaler deg til å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for å se nærmere på saken. Ønsker deg fortsatt en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.
Ble tilbudt rabatt på et produkt hos Power før jul, om jeg byttet til Fjordkraft, og var dum nok til å bite på. Etter siste regning fra Fortum i desember, som kun var på 1500 til tross for elleville strømpriser i vinter - har regningene fra Fjordkraft konsekvent ligget på 2500-2800 kroner måneden siden januar. Føler meg virkelig lurt.
Hei Bente og takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Her har du en strømavtale som følger prisene i markedet time for time. Fra desember til januar doblet markedsprisen seg og har vært på et stabilt høyt nivå siden. Du vil oppleve en reduksjon på din faktura når strømprisene blir lavere igjen. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vårt prisvinnende kundesenter for mer informasjon om priser og markedet. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft
De legger til en forsikring ( trippelgaranti ) uten samtykke fra kunde som de trekker ca 49kr per mnd ( 1,5kr dagen )
Hei Kristoffer, og takk for tilbakemeldingen. Trippelgaranti er en valgfri tjeneste, og skal være et aktivt valg fra kunde. Her høres det ut som det ikke var meningen å bestille trippelgaranti og vi beklager at dette har skjedd. Vi sender ut en SMS der vi informerer om avtalevilkår når man blir kunde hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se nærmere på denne saken. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Appen er lettnavigert,og intuitiv. Eventuelle spørsmål blir besvart på en forståelig måte. Eget regnskap på hver måler som er lett å separere fra hverandre.
Hei Truls, Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig kjekt å se at du er fornøyd med appen og faktureringen. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft
Jeg byttet vekk fra fjordkraft for litt over en mnd siden. Da ringte selvsagt fjordkraft med et tilbud for å få meg til å bli værende som kunde. Avtalen jeg fikk tilbud var så god at jeg valgte å bli, lite visste jeg om at prisene jeg fikk oppgitt kun varte i en mnd. Selgeren la også på flere ekstra tjenester som jeg ikke ble informert om. Jeg har selvfølgelig byttet fra fjordkraft igjen og kommer aldri til å bli kunde der igjen. Styr unna!
Vanskelig å få kontakt med kundesenter. Ser ut til å ligge i det øvre prisleiet.
De gjør nå om den avtalen jeg hadde . Da regner med den i 6 måneder og da regner jeg med at den blir med påslag . Har nå vært uten det tidligere , til jeg merket meg det , og bestilte på nytt!
Hei Inge, Godt å høre at du er fornøyd. Ut ifra beskrivelsen, kan jeg ikke se hvilket produkt du har med det høres ut som om du klarte å finne et produkt som passet deg. Jeg håper du har en fin dag! Med vennlig hilsen, oss i Fjordkraft