Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ganske fornøyd med Fjordkraft. Seriøse aktører. Føler ikke at de prøver å lure meg.
Hei Magnus, og takk for den gode tilbakemeldingen. Vi blir veldige glad for å høre at du er fornøyd med oss. Vi skal sørge for at vi fortsetter å gjøre deg fornøyd fremover også. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Hadde ikke noe imot fjordkraft frem til jeg bytta til jeg bytta strømselskap og en hoven idiot fra fjordkraft ringte og skulle fortelle meg at alt jeg viste var feil og at jeg ikke hadde peiling på hva jeg holdt på osv. så dit skal jeg aldri igjen
Hei Øyvind, og takk for tilbakemelding. Vi er veldig lei oss for at du hadde en dårlig opplevelse i samtale med oss. Det er selvfølgelig ikke greit å fremstå på denne måten og vi skal alltid gjøre vårt ytterste for å bli bedre. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Bra kundeservice, prisen er noe lunde lik hos alle med så lavt forbruk så jeg har.
Hei Martin, Takk for god tilbakemelding. Vi jobber hver dag med kundeservice og gode verdiforslag til våre kunder. Det er godt å høre at du setter pris på det. Ha en fin dag. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Er fornøyd med Fjordkraft. Har prisgaranti ved tilbud fra andre leverandører. Ordner opp dersom ne er feil.
Fjordkraft leverer bra pris. Appen kan bli bedre, bør inkludere times pris på strøm samt historikk osv
Hei Roar, Takk for tilbakemeldingen din. Supert at du er fornøyd og bruker appen. Vi jobber mye med appen og her slipper vi stadig forbedringer og nye funksjoner, så det er bare å glede seg! Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft.
Sjekker jevnlig om andre er billigere, og får da samme pris hos Fjordkraft.
Hei John, Så bra at du er fornøyd! Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vennlig hilsen fra oss i Fjordkraft
De tar 59 i mnd i tillegg påslag på 11 øre pr kw Tibber tar 39 pr mnd og påslag på 1,6 øre pr kw. Ikke så mye å tenke på👍🏼 I tillegg er Fjordkraft veldig kjappe til å sende fakturaen videre til Lindorf, til tross for at vi har vært kunde i 30 år, og aldri har betalt for sent. Den ene gangen var avgjørende hvor vi glemte å overføre til konto.
Hei Lar, Takk for din tilbakemelding. Ut ifra henvendelsen din kan jeg dessverre ikke få helt oversikt over saken. Det jeg kan gjøre er å anbefale prismatch. Det er bare å ringe inn til kundesenteret dersom du skulle finne et bedre tilbud. Ang. Lindorf så er det vår partner for å håndtere ubetalte regninger. De er spesialist på håndtering av dette er vi får stort sett positive tilbakemeldinger på hvordan de håndterer dette. Jeg ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen, Fjordkraft