Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 346 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 346 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#87
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#87 av 88 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 346 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
100
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 346 verifiserte omtaler på Bytt.no

styr unna

Omtale av  Cm J

styr unna. lang ventetid på å snakke med noen, med mindre du skal kjøpe noe. valgte å bli oppringt og ventet 2 timer på å bli det. De ringte meg helt seriøst i 1 sekund. jeg rakk ikke ta opp selv om jeg hadde mobilen i hånda. så fikk jeg melding om at de forsøkte å komme i kontakt med meg og at jeg måtte ringe inn på nytt om jeg skal få kontakt. latterlig og sjokkerende.

Svar fra Fjordkraft
14.06.2024 10:45

Hei Takk for din tilbakemelding. Ved stor pågang kan det være noe lenger ventetid for å komme gjennom til vårt kundesenter, men vi skal selvfølgelig ringe deg i mer enn 1 sekund. Vi beklager for din opplevelse og du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss igjen på telefon, epost eller chat. Vennlig hilsen Martine, Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ingen grunn til å være kunde her, når det finnes bedre alternativer.

Omtale av  Kenneth

Velg heller et annet selskap. Dårlig kundeservice. De er skråsikre i sine svar (til fordel kunde), så sjekker de nøyere, og da snur de 180 grader (mot kunde).

Svar fra Fjordkraft
06.06.2024 09:10

Hei Kenneth, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å se at du har denne opplevelsen med oss. Jeg får dessverre ikke sett hvilke tilfellet dette gjelder her, men ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret for en prat, slik at vi kan se nærmere på saken din. Du kan ringe oss på tlf: 23006100 (09:00-16:00). Ønsker deg en fin dag. Vennlig hilsen Jonas, Fjordkraft

Husslers

Omtale av  Katy

I have the LO special price. A month after I joined their ‘deal’ increased by 1/3. I feel completely hussled. even with this supposedly special offer my energy bill is significantly higher. Live and learn I guess, changing companies today

Svar fra Fjordkraft
28.05.2024 15:44

Hi Katy, Thank you for your feedback. Sorry to hear that you are not satisfied. The price change is because of changes in the marked and other costs have increased a lot in the recent years. If there is anything we can help you with, please contact our customer service. Best regards Tanja, Fjordkraft

Mye bløff.

Omtale av  Knut

De lover mye, men holder det ikke. Kom til oss. Vi er bedre en alle andre.

Svar fra Fjordkraft
27.05.2024 08:39

Hei Knut, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever oss slik. Gjerne kontakt oss på vår kundeservice om det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Tanja, Fjordkraft.

Tillitsbrudd/avtalebrudd på Solkontokunder fra Fjordkraft.

Omtale av  Vidar A. P

Har solkonto fra fjordkraft, men nå har Fjordkraft endret vilkårene for dette med maks 2000KW/h oppspart, men tidligere var det ubegrenset, og 18mnd. oppsamlingstid. Har forståelse for at man endrer avtale, men Fjordkraft gjør dette med tilbakevirkende kraft. Så energi som har vært spart opptil 18mnd tilbake, tvinger nå Fjordkraft kundene å selge på en av årets rimeligste energi måneder, for å hindre at kunde kan benytte dette på valgfrie måneders bruk/utbetalinger som kunden har i gjeldende avtale. Dette er kynisk, spekulativt og grovt tillitsbrudd med eksisterende kunder. I tillegg informerer de ikke om dette via min side på nettet, eller på SMS som de er påkrevd. men kunde blir oppringt av kunderådgiver. Jeg forventer at dette blir mat for forbrukerombudet. Dette er den perfekte måten på å bli kvitt alle solcelle kundene sine :(

Svar fra Fjordkraft
28.05.2024 13:39

Hei, Vidar! Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Nå kan vi dessverre ikke se ditt kundeforhold hos oss, men om du ønsker hjelp og informasjon i forhold til endringen som skjer på vår solkonto så kan du kontakte oss på telefon 23006100. Med vennlig hilsen Caroline, Fjordkraft

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Uproft og utenfor loven

Omtale av  Joakim

De nektet og la meg benytte meg av den lovpålagte angreretten på 14 dager, når megler hadde gjort en feil ved overdragelse og bestilte strøm fra fjordkraft som jeg ikke samtykket til. Fjordkraft nektet og opphøre strømavtalen og tilbakeføre til den leverandøren jeg hadde valgt, i tillegg så skulle de ha betalt for strømmen. Måtte nesten til med rettslige handlinger for og få det rettet opp, til slutt måtte megler ta kontakt og rydde opp. Fjordkraft driver uproft og utenfor loven.

Svar fra Fjordkraft
23.05.2024 15:05

Hei Joakim, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Angrefristen er 14 dager og løper fra dagen etter avtaleinngåelse (godkjent bestilling). Ved umiddelbar oppstart(som i dette tilfellet?) frafaller angreretten. Man har likevel ingen bindingstid og avtalen kan opphøre umiddelbart. Du betaler kun for strøm som er levert til deg frem til ønsket opphør. Vi kan ikke stå til ansvar for feil som blir gjort av megler, men er glad for at megler fikk ryddet opp. Vennlig hilsen Rikke, Fjordkraft

Strømselskapene skummer fløten på vår ukyndighet

Omtale av  Lise

De, og antagelig alle andre strømselskaper, opererer med sine egne begreper; umulig å sammenligne, særlig når jeg ber om at de sender meg et skriftlig tilbud, slik at jeg i fred og ro kan gjøre et forsøk på å sammenligne, så hører jeg ikke mer fra dem. Lurer!

Svar fra Fjordkraft
16.05.2024 09:13

Hei Lise! Takk for henvendelsen. Så synd å høre at du har den opplevelsen. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, slik at vi kan forklare og hjelpe deg med å sammenligne ulike strømavtaler. Du kan ringe oss på tlf: 23006100 (09.00-16.00) Vennlig hilsen Helene, Fjordkraft

Fjordkraft har 1 346 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR