Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Eneste bransje(kraft)som ikke kontakter eksisterende kunder med gode tilbud og veiledning innen det de faktisk tilbyr.
Hei, Sindre! Takk for tilbakemeldingen, slik kundeoppfølging som du etterlyser kunne absolutt vært nyttig for mange kunder. Vårt fokus har vært å tilby den beste kundeservicen og oppfølgingen til kunder som tar kontakt med vårt kundesenter, i tillegg kan at man får gode råd og veiledning på nettsidene våre. Om du har behov for råd og veiledning vil vi anbefale deg å ta kontakt med kundesenteret vårt, så er vi helt sikre på at du får den hjelpen du måtte trenge. Ønsker deg en strålende dag videre!
Hadde en chat samtale hvor jeg skulle endre strømavtale. Hun brukte utrolig lang tid mellom hver gang hun svarte og etter vi var blitt enige skulle hun sende meg en sms som jeg skulle bekrefte. SMS kom aldri, og da jeg igjen spurte i chaten dagen etter fikk jeg til svar at det var glemt å sende sms, så det ble altså aldri gjort. Første kundebehandler virket både utilgjengelig og krass. Selvom den andre var hyggelig og ordnet opp, så ble opplevelsen dårlig.
Hei, Klara! Så kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse da du var i kontakt med oss på chat. Det skal selvfølgelig være både raskt og enkelt å få hjelp fra vårt kundesenter, vi må bare beklage at det ikke opplevdes slik for deg denne gangen. Jeg vil forresten tipse deg om at man enkelt kan endre strømavtale selv via Min Side på våre nettsider. Der kan man enkelt sammenligne sin egen strømavtale med de andre strømavtalene våre, og velge den avtalen som passer best for akkurat deg. Vi setter pris på tilbakemeldingen din, og skal jobbe hver dag for at vårt kundesenter skal gi den beste service til alle som tar kontakt. Ønsker deg en strålende dag videre!
Gav meg ett fint tilbud på ny avtale og tilbakedaterte denne til starten av mnd selv om jeg endret mitt i mnd!
Alltid veldig hyggelig på telefon. Gir god avtaler og er alltid fleksible. Har fjordkraft både i veggen og på telefonen
Hei Charlotte, Takk for tilbakemeldingen! Det er hyggelig å høre at du liker oss både for strøm og telefon. Med vennlig hilsen, Fjordkraft
Får meg betyr pris, kundeservice, holder det de lover ,og ikke noe rot alt. I tillegg god informasjon. Ganske ny kunde nå, så har ikke helt klart en formening. Jeg bytter i disse tider, hvis jeg får bedre betingelser andre steder.
Hei Elisabeth. Tusen takk for din tilbakemelding. Så flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og informasjonen du får. Vi håper at vi fortsatt kan gjøre deg en fornøyd kunde i fremtiden også.
Er greie og forhandle med om priser og andre ting og tang
Latterlig at det kjøres kampanjer. Nr 1. at det kjøres kampanjer man som kunde ikke blir informert om. Nr 2. Dersom man først ringer for å klage på prisen blir man lurt inn i en kampanje som kun varer et viss tidsrom. Da må man enten huske å ringe på ny for en ny kampanje, eller bli flyttet automatisk over i en avtale med blodpris. Hvorfor ikke gi kundene den laveste prisen dere kan tilby uansett!?