Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer ALDRI på epost. HALLO? Må gå an å forvente å få svar i løpet av 1-2 dager når du sender en henvendelse. Ikke har de chat som jeg har funnet heller. Fikk høye fakturaer i løpet av en 2-mnders periode uten å kunne komme til bunns i hva som var årsaken. Vi leide en liten leilighet (55 km) og utleieren byttet fra BKK til Fjordkraft rett før vi flyttet ut. Ikke fikk jeg tilbud om fordeler via fordelskort som jeg hadde aktivert heller. Ser for meg at her har de bare skrudd prisen opp uten at vi som kunder vet hvilke avtale vi egentlig har. Så renner det derfor inn høye fakturabeløp fra Fjordkraft rett etterpå. IKKE fornøyd så langt.
Jeg ble ikke meldt flyttet fra mitt tidligere strømforhold til fjordkraft. Dette resulterte i dobbelt opp med regninger. Fjordkraft hadde ikke kontroll på noe. Føler meg megalurt. Ufullstendige oppsummeringer. Måtte ringe å purre på løsning 8 ganger. Ny kundebehandler hver gang. De sier det heter full kontroll!, Har aldri hatt mindre kontroll enn under dette idiot-firmaet. Har selv tapt penger å mye tid på dette. Mitt tips er - Ikke vurder denne driten, skift til noe annet!
På et handlesenter ble vi overtalt av noen flotte selgere, at dette selskapet var billigst og strøm til spotpris som var superbillig. Vi hadde flere boliger og byttet. Det ble et levende mareritt og fakturaene strømmet på. Vi fikk endog med oss en bolig som vi ikke eide, som lå langt ute på landet. Vi fikk purregebyrer på bolig vi ikke hadde og vi fikk til og med papirfaktura krav på fakturer vi ikke fikk. Fire ganger prøvde vi å rette opp i denne adressen, og det endte med at vi fikk fire nye adresser hvor vi ikke bodde engang. Tidligere fikk vi faktura en gang i mnd. Nå fikk vi minimum to pr mnd pr. måler. Fakturaene er så rotete at selv Los og Agder energi ikke kunne finne ut av det. Vi har aldri noen gang vært oppi beløp som ligner engang etter at vi gikk over til Fjordkraft. Strømmen som skulle være billig ble elegant gjort om til variabel og dermed var vi oppe i nesten 50 øre kw perioder. Jeg klagde på at de var mye dyrere enn tidligere selskap, men de gidder ikke svare engang. Vi har byttet til et annet selskap igjen og til og med fått en egen kundebehandler ved "navn". Vi kommer til å feire med champagne når vi har fått sluttoppgjør fra Fjordkraft. Vi advarer alle som tenker på å bytte strømleverandør. Bytt for guds skyld ikke til Fjordkraft, om du da ikke trives med psykisk selv pining. Hurra vi er snart fri for dem "forhåpentlig vis ".
Fjordkraft overførte meg uten varsel til innkjøpspris etter flere måneder med spotpris. En dag oppdaget de at jeg ikke hadde opprettet e-faktura og da man kan tjene mere på å ha meg på innkjøpspris flyttet de meg til denne avtale uten å si ifra. Etter 4-5 måneder oppdager jeg dette og vil have at de refunderer deres ekstra pris og påslag og månedspris. Men de er ikke interessert i å rydde opp. Et tip til dere som vurderer Fjordkraft: Les vilkår og faktura nøje og hold øye med endringer som dere ikke har bestilt.
Ble lurt inn i en "fornøyd-garanti" som ikke fantes, av en slu selger. Frarådes på det sterkeste.
Betalte 700,- pr mnd til akraft men ble lurt av telefonselger fra Fjordkraft. De lovet meg lavere pris og mere oversiktlig regning, nettleie og strøm på en regning. Nå fikk jeg første faktura og den er på 2600,- Det ble et kort bekjentskap.
Dørselgeren lovet årlig kr 1000 mindre med spotprisavtale fra Fjordkraft ift Norges Energi. Byttet på stedet og skulle få avtalen på mail. Den kom aldri. Selgeren anbefalte å ignorere evt tlf anrop fra forrige leverandør, de bare prøver seg sa han. Så kom en MMS hvor Fjordkraft gratulerer oss med ny kjøpt bolig, siden vi hadde flyttet (NOT). Samt masse visvas om kjøp av andre produkter som ikke har noe med strøm å gjøre. Vi byttet sporenstreks tilbake til Norges Energi.