Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fjordkraft
2.2
1 347 verifiserte omtaler

Fjordkraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Fjordkraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
1 347 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#81
Forferdelig
Fjordkraft er rangert
#81 av 82 strømselskaper
28%
Dårlig
28% anbefaler Fjordkraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 347 omtaler om Fjordkraft

FILTRER OMTALER
209
156
101
131
750
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fjordkraft
Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppdatering av omtale😊

Omtale av  Laila B

Skrev en omtale for 5-6 mndr siden og ga 2 stjerner. Vil høyne til 4 stjerner og sier meg ganske fornøyd med Fjordkraft nå. Min strømavtale gjennom denne skrekkvinteren (Innlandskraft Tryg) har vært veldig GOD!!👍(Og da ser jeg helt bort fra det staten har bidratt med). Håper det fortsetter!🤩

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Laila og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og oppdatere den gamle omtalen. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Det er forholdsvis et av de dyrere selskapene- det er skuffende

Omtale av  Marit E. T

Jeg hadde nok ikke valgt Fjordkraft, etter å ha sett på alle de andre selskapene! Men det er vel oppsigelse på dette. Jeg har ikke bundet avtale!

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Marit og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene får den hjelpen de trenger til å velge rett strømavtale. Beklager igjen - det er leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen hos oss. Ønsker deg en fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Lite å spare på å bytte

Omtale av  Ragnvald

Har sjekket hvordan Fjordkraft kommer ut prismessig ift sine konkurrenter. Mulig å spare 2000,- pr år. For lite besparelse til at jeg ønsker bytte nå.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei og tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi setter veldig pris på at du tar deg tid til å skrive til oss. Ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

spottpris og forsikkring ved sykdom

Omtale av  Morten

de skrøt av at de hadde en forsikrings avtale om at de hjelper til om jeg blir sykmeldt. den vil jeg jeg ha og så fikk jeg med to til. er sykimeldt men kan ikke se å ha fått noe hjelp? eller telefoner fra dere. nå må dre ringe meg. Eller er det meget bra her, gjør akkurat som de skal.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Morten! Tusen takk for tilbakemeldingen. Du tenker sikkert på Trippel Garanti tjenesten vår. Vi hjelper deg gjerne med å undersøke om du kan få hjelp. Jeg kan ikke se her hvilket kundeforhold dette gjelder, men ta gjerne kontakt med oss på for eksempel Facebook så kan vi hjelpe deg med å undersøke saken videre. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Fjordkraft

Erfaring med fjordkraft

Omtale av  Mons

4 studenter som nå fikk faktura på over 4000kr fordi fjordkraft hadde hevet taket på makspris kw/h

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei og takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du opplever oss på denne måten. Vi etterstreber å informere og veilede kundene som er i kontakt med oss så godt vi kan sånn at kundene kan velge rett strømavtale basert på behovet sitt. Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lite imøtekommenhet.

Omtale av  Linnea

Skiftet til Fjordkraft ca. 1 år siden. Det hører med til historien at jeg har betalt alle fakturaer i tide i løpet av denne perioden. Da prisen plutselig skøyt i været nå under strømkrisen, spurte jeg om å få en utsettelse på siste fakturaen .Etter 11 ( ! ) dager fikk jeg svar på e-post fra Fjordkraft om at det kunne jeg ikke få, da de mente at fakturaen fra forrige måned ikke var betalt. Jeg skrev da tilbake at jo, den forrige fakturaen er betalt, og at den er registrert som betalt i nettbanken . Ringte også inn til Fjordkraft der de kunne bekrefte at alle tidligere fakturaer har de mottatt innbetaling for . Jeg fikk aldri noe ytterligere svar på e-post om begrunnelsen deres på hvorfor de ikke kunne gi 14 dagers utsettelse på den siste fakturaen . Istedet fikk jeg et inkassovarsel noen dager seinere. I en tid der de økte strømprisene kom så brått på innbyggerne, er det nesten utrolig å vise så lite imøtekommenhet ovenfor strømkundene sine. De krever mye av kunden og viser selv en svært lav grad av service. Har nå skiftet over til et annet strømselskap, og kommer aldri til å skifte tilbake til Fjordkraft igjen.

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Linnea. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Barnefamilie

Omtale av  Alexander H

Når strømprisene er så høye at vi ikke får betalt i tide, velger da fjordkraft å stenge strømmen til sine kunder. I en krise tid så finnes det bare konsekvenser uten noe samtale eller forståelse for en vanskelig situasjon. Vi betaler regningen og bytter nå til noen andre som ikke er så penge styrt og upersonlige. Takk for oss

Svar fra Fjordkraft
13.05.2022 15:03

Hei Alexander. Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Av erfaring vet jeg at Fjordkraft som strømleverandør ikke har noe med åpning eller stengning av strømmen, dette håndteres netteieren du er tilknyttet og som eier selve strømmåleren. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg for å se på saken og forklare videre, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft har 1 347 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fjordkraft mener

Fjordkraft

Har tilegnet profilen
Fjordkraft deltar på Bytt.no

Fjordkraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fjordkraft besvarer omtaler

Fjordkraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fjordkraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Fjordkraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR