Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig god og hyggelig service!Ekstra hyggelig svar fra vedkommende som svarte meg!
Hei Svanhild, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med kundebehandlingen du fikk. Vi jobber kontinuelig med å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig fornøyd med raskt å få svar fra kundeservice.
Hei Jan, Tusen takk for fin omtale. Vi jobber kontinuelig med å ha kortest mulig behandlingstid. Derfor er det ekstra hyggelig å høre du er fornøyd med ventetiden hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er leit at man må bytte leverandør for at dere skal tilby den beste avtalen dere har.
Hei Fred, Det er leit å høre du opplever det slik. På våre nettsider er alle avtaler eller/ og tjenester som er lansert informert. Selv om vi forstår at situasjonen kan være frustrerende har vi dessverre ikke anledning til å varsle hele kundebasen om nye avtaler. Derfor har vi en nettside hvor våre tjenester og strømavtaler er informert. Bare å ta kontakt om du ønsker å bli kunde igjen, så kan vi hjelpe med bestilling. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøyd, servicen er veldig høflig og hjelpsom🌹
Hei Anna, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med vår kundeservice. God kundeservice er høyt prioritert hos oss, så vi setter stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var i kontakt i dag vedr oppsigelsesgebyr. Hadde tidl tlf fra dere hvor en saksbehandler var direkte ufin og snakket i munnen på meg hele tiden. Saksbehandlerne i dag var høflige og skulle undersøke saken. Noen løsning er ennå ikke i orden.
Hei Sidsel, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre om din opplevelse i møte med vårt kundesenter. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Hvis du fortsatt ikke har fått en løsning i saken, gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Har ikke noe spesielt å meddele. Enklere fakturarutiner enn den forrige avtalen jeg hadde hos dere
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med fakturarutinene. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Sørg for å dobbelt/trippel sjekke at registreringen har gått igjennom. Selvom du har fått melding betyr det ikke at du er registrert. Når du først er inne med riktig avtale så er det den beste der ute.
Hei Dennis, Tusen takk for omtalen. Hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har med oss. Vi tar til oss tilbakemeldingen om prosessen ved registrering. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner , og setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding om dette. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm