Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk oppringing av en representant fra selskapet som lovet gull og grønne skoger. Gratis strøm i en mnd. Alt var feil. Når firma har 1.8 stjerner i snitt, bør noen i selskapet forstå at en ikke kan drive et firma som har som målsetting å lure kundene. På sikt går det som det har gått. Dårlig.
Ble lokket inn som kunde på en ganske aggressiv kampanje. Viste seg å være dyrere enn min gamle leverandør. Slengte på noen tøvete ekstraposter som Grønn energi og Regnskogfondet. Noe jeg aldri aksepterte. Svarte ikke på henvendelser og hadde et underlig regime med fakturaer.
Dette var jeg veldig skeptisk til, men jeg testet det likevel. var en prøve periode på 30 dager. Strålende fornøyd
bestilte tilbud fra flere leverandører, og Fortum ringer. Litt pushy selger - lar meg ikke fullføre setningen før hun begynner neste. greit nok. tilbyr meg så bra tilbud og 3 måneder gratis prøveperiode etc. jeg spør om å få tilbud på papir/mail - det kan de ikke gjøre, men det hun foreslo, var at jeg skulle bare akseptere det de kom med, og så kunne jeg bytte til noen andre om jeg ikke var fornøyd. Hvilket firma sender ikke tilbud til potensielle kunder????
De første regningene jeg fikk var med purregebyr og videre sendt til et inkassobyrå. Ringte de og sa ifra. De hadde ingen feil. Mange telefoner for å ordne opp. Har sakt opp nå. Mitt råd er styr unna disse er ikke helt på nett 😡😡
Har hatt fortum i ca 1 år og betalt det eg følte var en høy Fastpris. Da eg bestemte meg for å bytte strømselskap fekk eg plutselig en regning på over 4000 kroner. I tillegg til dette så får eg 2 eller flere telefoner fra fortum hver bidige dag.
Det hele startet da de byttet strømleverandør for meg UTEN TILLATELSE, INKL. ALLE MULIGE EKSTRAKOSTNADER. Skulle få motta ulike tilbud etter prøveperiode. Fikk først de én uke etter at de hadde bestemt seg for å ta saken ut av mine hender totalt! Fy. Skam dere. Hør på hva kundene faktisk sier på telefonen, og responder BEDRE på epost etter at dere har fasilitert en slik skitsituasjon. Har bare gitt meg jobb og hodepine å måtte ordne opp i dette etter dere.