Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ubehagelig og pågående selger som begynte å bruke hersketeknikker og dra familien min inn i argumentasjonen sin då eg sa eg ikkje var interessert. Dette ødela dagen min, og eg kjem nok aldri til å bli Fortum-kunde.
Ringer man fortum blir man alltid behandlet bra og dem holder avtaller mulig fortum er litt dyrere men du får hva du betaller får hørt om andre selskap god pris får så sette opp uten beskjed siste jeg hørte fast avtalle ble strøkket uten kunden fikk vite det måte følge med selv sa dem dete er ulovlig men hva hjelper det gå til sak nei kostbart så I stedet får 2000kr I mnd måte dem betalle 6000kr. Så fortum ja takk fårutsigbarhet er vært mye! Mvh.Dm. Ps.Beklager skrive feil har lese skrive vansker
Masete leverandører. Prater hull i hodet på deg. ;Men komplisert strømregning. Vanskelig å skjønne hva som er hva
Dette er et firma som baserer seg på ren svindel. De sender ut e-post om prisøkning som havner rett i spam. Det virker som om de har trikset med e-postene slik at de ikke skal komme frem til kundene. Et av Norges mest kyniske firmaer som flår kundene. De tok nesten 9 kr per kwh uten at det var noen som helst grunn til det. Hold dere unna!
Har lest mange dårlige erfaringer fra Fortum, og det kan jeg faktisk bekrefte. Dem prøvde å lure meg til å binde meg til en dyrere fastpris. 4kr istedenfor 2,90kr. Selvom jeg sa opp i god tid før måneden tok slutt, så fortsatte dem å binde meg til tilleggstjenester. Hadde strøm abo hos dem fra september til begynnelsen av november
Denne appen funker svært dårlig! Må oppgi tlf hver gang for å komme inn. I tillegg går det tregt m oppdatert forbruk
En kamerat fortalte at han hadde abonnement hos Tibber. Han betaler bare en brøkdel for strømmen sin i forhold til mine regninger fra Fortum. Sløvt av meg å ikke sjekke slikt for lenge siden, så jeg får takke meg selv for å ha tapt mange tusen kroner. Jeg har nå flyttet mitt abonnement til Tibber. :-)