Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Fortum
3.5
1 107 verifiserte omtaler

Fortum omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.5
Bra
1 107 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#15
Utmerket
Fortum er rangert
#15 av 88 strømselskaper
46%
Middels
46% anbefaler Fortum
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 1 107 omtaler om Fortum

FILTRER OMTALER
357
158
79
67
446
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Fortum
Fortum har 1 107 verifiserte omtaler på Bytt.no

Reformering av energi markedet.

Omtale av  Atle S. Ø

Stor variasjon i pris og service fra kunde oppstart til over tid et etablert kundeforhold. Ville gjerne hatt hjelp til en oppdatering en gang av og til med priser på strøm og nettleie og til hva som kan hjelpe en i det daglige til å holde strøm forbruk og kostnader nede. Tenker ikke da på at en skal ble en "slave" av en skal følge kw/t /energi prisen for hvert minutt og eller fra time til time eller må velge tidspunktet på døgnet. Jeg mener at skal man bruke strøm-energi så må en bruke den i det tidspunktet som det er aktuelt for og til å bruke den, for det blir for komplisert og vanskelig til å velge bort arbeidsoppgaver til andre tider på døgnet til å ta på seg disse oppgavene da det er og andre ting i livet som også må gjøres. Til slutt vil jeg gjerne ha en slutt på "alle" disse såkalte individuelt forskjellige strømleverandørene, totalt sist opptelling var 52 stk., som alle lover å levere rimeligst strøm/energi til oss forbrukere, som igjen til slutt bare "lever" på hverandre og som igjen til slutt sender regningene til sluttmottaker som er oss forbrukere. Håper på at dere kan få gjort noe med "dette" problemet over tid. Lykke til.

Svar fra Fortum
14.02.2024 10:20

Hei Atle, Takk for at du tar deg tid til å dele dine tanker og bekymringer med oss. Vi forstår at variasjoner i priser og tjenester kan være utfordrende. Vi vil ta dine tilbakemeldinger til oss og jobbe med å forbedre vår kommunikasjon om priser, samt tilby støtte for å holde strømforbruket og kostnadene nede. Vi forstår også kompleksiteten rundt tidsstyring av strømforbruket. Vår målsetting er å gjøre det enklere for deg, og vi vil gjerne utforske måter å tilpasse våre tjenester slik at de passer bedre til ditt daglige liv, uten å skape unødig komplikasjon. Når det gjelder det store antallet strømleverandører, erkjenner vi at dette kan være forvirrende. Vi setter pris på din tilbakemelding, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tilbud for å gjøre valget enklere for deg og andre forbrukere. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fortum?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra oppføging

Omtale av  Erik S. N

Forutsigbar faktura og grei tilbakemelding fra Fortum

Svar fra Fortum
14.02.2024 10:18

Hei Erik, Takk for din tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplever våre fakturaer som forutsigbare, og at tilbakemeldingene fra oss har vært greie. Vi setter stor pris på din støtte og ser frem til å fortsette å levere en pålitelig og transparent service. Skulle det være noe annet du ønsker å dele eller diskutere, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Fantepakk

Omtale av  Rob

Juks og fanteri fra ende til annen. Styr unna! Ble prakket på "lik betaling" byttet leverandør, fikk etterberegnet 14000! Ba om spesifikasjon, tok to år nesten, mens fortum sendte kravet til inkasso.

Svar fra Fortum
12.02.2024 08:44

Hei Rob, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager opplevelsen du har hatt med oss og ønsker gjerne å undersøke saken nærmere for å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] eller telefon 21 49 49 49 slik at vi kan undersøke detaljene rundt etterberegningen. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Prisen på strøm er veldig avgjørende ved bytte av leverandør.

Omtale av  Lill H

Når jeg har ringt, har jeg fått svar og forklaring på ting jeg lurte på. Hyggelige kundemottakere !

Svar fra Fortum
14.02.2024 10:12

Hei Lill, Takk for hyggelig tilbakemelding. Kjekt å høre at kunderådgiveren kunne bistå og hjelpe deg. Ikke nøl med å kontakte oss igjen dersom du har spørsmål i fremtiden. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Blitt dyrere

Omtale av  Lars A. J

Få tilbake webshop det var billigere. Hadde den og lav fast månedspris.

Svar fra Fortum
12.02.2024 08:32

Hei Lars, Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at prisendringer kan være utfordrende, og vi beklager eventuelle ulemper dette medfører. Vi ønsker å gi deg litt mer innsikt i hvorfor prisen har økt. Den generelle prisveksten i samfunnet påvirker også energibransjen, og det har dessverre vært nødvendig for oss å justere prisene på våre strømavtaler. Økningen reflekterer økte kostnader knyttet til innkjøp, administrasjon og levering av strøm. Vi ønsker å være åpne om at dette er en bransjebred utfordring, og alle strømleverandører blir påvirket av den økonomiske situasjonen. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig fornøyd

Omtale av  Inger

Fortum gir full oversikt via app , ingen uønskede tillegg . Mange fine sparetips via mail👍😊

Svar fra Fortum
12.02.2024 08:42

Hei Inger, Takk for hyggelig omtale! Så kjekt å høre at sparetipsene vi sender ut i nyhetsbrevene våre kommer godt med. Dersom du har behov for hjelp eller ønsker å gi oss en tilbakemelding må du ikke nøle med å ta kontakt. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Godt samarbeid.

Omtale av  Knut L

Grei kontakt, greie regninger og fårstålig utskrifter.

Svar fra Fortum
12.02.2024 08:50

Hei Knut, Takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service. Vi legger vekt på å gi enkel og forståelig kommunikasjon, i tillegg til greie regninger, for å gjøre din opplevelse så enkel og transparent som mulig. Hvis det er noe spesifikt du ønsker å diskutere eller forbedre, er vi alltid her for å lytte og hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar

Fortum har 1 107 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Fortum mener
Har tilegnet profilen
Fortum deltar på Bytt.no

Fortum har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Fortum besvarer omtaler

Fortum har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Fortum ønsker tilbakemeldinger

Fortum benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR