Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra fjordkraft til fortum i januar aldri fått så lave er er regninger kjempe fornøyd. Og appen er kjempe praktisk for oversikt av regninger
Hei Marianne :D Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det blir vi veldig glade for å høre! :D Skulle du ha noen spørsmål en gang i tiden så ta gjerne kontakt med oss! Ønsker deg en fin helg! Mvh Fortum Kundeservice
Må betale 900,- i gebyr når man oppdager at de ikke er de billigste likevel, noe de påsto da vi inngikk avtalen...
Hei Lillian. Vi kan ikke love at vi er billigst, men at vi er en av de billigste kan vi stå inne for. Vi synes selvsagt det er litt dumt om du er lovet noe annet, men vi sender også all informasjon om avtalen du skrev under på mail eller post i ettertid og i god tid før angrefrist skulle utgå. På den måten er vi sikker på at kommende kunder alltid vil få all informasjon og selv har valget om å gå fra avtalen ved bruk av angrefrist. Hvis du ikke har mottatt informasjon om angrefrist med mer, så tar vi gjerne en sjekk hos oss da alle utsendinger blir loggført. Ta da kontakt på [email protected] om merk henvendelsen 'Bytt.no - Trond' så skal undertegnede ta en nærmere sjekk. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trond Fortum Kundeservice
Ingen forklaring på fakturaer. da vi hadde lurte på hva vi skulle betale for så hadde dem null stilt registeret sitt på appen slik vi ikke hadde oversikt over hva vi hadde brukt av strøm så nektet dem å utgi den informasjonen til oss. Møkk dårlig kunde behandling og inn kompetente ansatte -10000
Hei Kristofer. Ikke noe gøy å høre at du ikke fikk noen god forklaring på din faktura, men send oss gjerne en henvendelse på [email protected] hvis du fortsatt sitter igjen med noen uløste spørsmål, så skal vi forklare så godt vi kan. Når det gjelder appen og avlesninger, så er det slik at vi mottar alle avlesninger\målerstander fra de forskjellige netteierene. Alle slike spørsmål om nett og avlesninger må taes direkte dit, så er vi sikker på at du får gode svar hos din netteier. Ha en fin dag. Mvh Trond Fortum Kundeservice
Fy f**n så pågående selger skal man f**n lete lenge etter. Nytter f**n ikke å si nei. Dei går til og med på eldre mennesker og nærmest truer dem til å signere.
Hei Stensrud. Det er leit å lese om denne opplevelsen og dette er selvsagt ikke slik våre representater skal vise frem Fortum. Dersom du sender oss en e-post ([email protected]) med informasjon om hvilket område dette gjelder så tar vi dette videre, da det selvsagt ikke skal forekomme. Vi ser frem til å høre fra deg. Mvh Trond Fortum Kundeservice
Alt hva fortum sier er for godt til å være sant Skal aldri bruke de uansett pris
Fortum ringte meg som styremedlem i forkant av at de ønsket å gå runder i borettslaget. Fikk samme tilbakemelding som alle andre som tar kontakt - vi kan ikke nekte dere å ringe på dørene, men gi ut varsel på forhånd, og aller helst dropp forsalget til fordel for skriftlig informasjon. Det hørte de ikke på. I går dukket en utrolig påtrengende selger opp på døren min. Først ringte han på samtlige dører i oppgangen, midt i leggetiden for ungene i bygget. Til tross for at jeg var helt tydelig på at jeg ikke er interessert å inngå en avtale, presset han videre før å få til et salg. Det var enormt ubehagelig. Jeg var visst ikke alene om å ha den opplevelsen - i dag har det blitt gitt tilsvarende tilbakemeldinger fra andre i borettslaget. Fortum er i hvertfall garantert å aldri få meg som kunde med den opptredenen der. Kontakt med disse selgerens avbefales på det sterkeste.
Hei Tor J. Takk for din tilbakemelding. Dette er noe vi selvsagt vil ta videre hos oss, slik at anbefalinger som kommer inn til oss blir hensynstatt før vi kommer på besøk. Det er også en selvfølge for oss at våre representanter ikke skal føre til at du og andre føler dere presset til å signere noe dere ikke ønsker. Dette vil kun da i de aller fleste tilfeller medføre at nye kunder benytter sin angrefrist som ikke er ønskelig for oss. Så dette er noe vi vil ta med oss videre i vårt forbedringsarbeid. Dersom dere skulle treffe på en representant fra oss igjen, håper vi at dere vil få en bedre opplevelse av Fortum. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trond Fortum Kundeservice
Fikk en dørselger på døren her om dagen i Bergen, jeg fikk mye god informasjon om hvordan strømmarkedet fungerer. Og et godt innsyn i hva slags avtaler som er gunstige, takk. Det er altfor få ganger dørselgere får takknemlighet. Selvsagt er det ikke alltid ærlige sørselgere, men til tider er det verdt å høre på.
Hei Lillian. Dette var herlig lesning og vi tar det med oss tilbake til våre selgere :-) Ønsker deg en fin dag. Mvh Trond Fortum Kundeservice