Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Masse informasjon jeg ikke forstår noe av. Jeg ønsker bare strøm så billig som mulig
Hei Ole, Tusen takk for tilbakemeldingen. Dette ønsker vi å hjelpe deg med! Gjerne kontakt vårt kundesenter på [email protected] eller 21494949, da kan en av våre dyktige kunderågivere hjelpe deg med spørsmål du har rundt din avtale. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum innførte påslag uten mitt samtykke. Den kontrakten jeg hadde med Norgesenergi var uten påslag, når Fortum kjøpte opp Norgesenergi, endret de kontraktene og innførte påslag. Kontraktbrudd kaller jeg det. Fortum er et selskap ingen kan stole på!
Hei Jørgen, Tusen takk for din tilbakemelding. Avtalen du hadde med Norgesenergi ble overført til oss uten noen endringer. Du skal med andre ord ha akkurat samme avtale som du hadde hos Norgesenergi. Vi ønsker gjerne å se nærmere på saken. Kontakt oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ringer med forskjellige nummere flere ganger om dagen. Ekstremt uprofesjonelt.
Hei Kristine, Vi beklager på det sterkeste for den negative opplevelsen du har hatt med å bli ringt av våre selgere. Vi forstår at hyppige telefonsamtaler kan være frustrerende. Du kan enkelt reservere deg mot telefonsalg her: https://strom.fortum.no/reservasjon Dette vil sikre at du ikke mottar flere henvendelser fra våre selgere på telefon. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelige og meget kompetente mennesker det, stort pluss for kundeservice
Hei Arild, Tusen takk for hyggelig omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Det er derfor en stor motivasjon for oss å høre at du er fornøye. Din tilfredshet er vår fremste motivasjon! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Tilfredsstillende så langt. Er ny kunde etter overgang fra Norges Energi.
Hei Hamre, Tusen takk for omtalen. Det gleder oss å høre du er fornøyd med overgangen fra Norgesenergi til Fortum. Målet var å gjøre overgangen behagelig for tidligere Norgesenergi-kunder. Vi gleder oss til å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk igjen for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er fornøyd med Fortum så langt,men jeg har ikke dere så lenge.
Hei Dag, Tusen takk for omtalen. Vi ønsker deg velkommen som kunde og setter pris på at du valgte oss som din strømleverandør. Hvis du har noen spørsmål eller tilbakemeldinger er det bare å kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vi gleder oss til å betjene deg på best mulig måte. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Pluss for oversiktlig app, veldig brukervennlig. Enkeltmålinger samle flere kundeforhold, feks bolig og fritidshus
Hei Stine, Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Det er viktig for oss å gjøre appen brukervennlig for deg som kunde. Vi setter derfor stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm